پرسپولیس نیوز :  کارشناس داوری کشورمان گفت:خطا بر روی مهدی طارمی آشکار بود.

نوذر رودنیل  درباره قضاوت بازی تیم های سیاه جامگان و پرسپولیس اظهار داشت: داوری در مجموع بد نبود ولی بعضی اوقات تصمیماتی از داوران مشاهده می کنیم که جای تعجب دارد. مثالی برای شما می زنم اگر کشتی داخل آب باشد شما به راحتی می توانید آن را تکان دهید زیرا معلق است، اما اگر یک سنگی 30کیلویی روی زمین قرار داشته باشد نمی توانید آن را تکان دهید. بارها گفته ایم که دروازه بان ها وقتی به هوا می پرند و همچنین مهاجمان وقتی با سرعت زیاد حرکت می کنند کوچکترین برخورد با آنها می تواند سرنگونشان کند و باید داوران خطا اعلام کنند که متاسفانه در این بازی این اتفاق نیفتاد.

وی در ادامه درباره خطای مشکوکی که بر روی مهدی طارمی در داخل محوطه جریمه رخ داد گفت: با توجه به توضیحی که دادم خطا بر روی مهدی طارمی آشکار بود وداور باید ضمن اعلام ضربه پنالتی برای پرسپولیس مدافع تیم سیاه جامگان را از زمین مسابقه اخراج می کرد.

رودنیل در پایان در پاسخ به این سوال که آیا بعد از قسمتی که در برنامه 90 راجع به مهدی طارمی نشان داده شد، داوران دیگر خطا بر روی او را اعلام نمی کنند، اظهار داشت: متاسفانه با تمام احترامی که برای عادل فردوسی پور قائل هستم ولی عنوان این مطلب داوران را به شک می اندازد. به طور مثال در بازی پرسپولیس و صبا حامد لک به مهدی طارمی ضربه ای را وارد کرد که باید پنالتی اعلام می شد و دروازه بان صبا کارت زرد می گرفت اما مسعود مرادی با یک استدلال عجیب اعلام کردند به دلیل اینکه طارمی در حال خوردن به زمین بود پس خطایی رخ نداده است. اگر اینطور باشد پس به کسی که بر روی زمین هم افتاده باشد لگ هم زده شود باز هم پنالتی نخواهد بود؟این استدلال درست نیست و باید در بازی با صبا هم برای پرسپولیس پنالتی اعلام می شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)