پرسپولیس نیوز : در دقیقه ۳+۴۵ نیز باخطای محرز دروازه بان سایپا به درستی داور اعلام پنالتی داشت اما جریمه گلر سایپا در این صحنه کارت قرمز بود نه زرد.

 در حالی که تمام اعتراض پرسپولیسی‌ها به داور بازی با سایپا به خاطر گرفتن اشتباه یک پنالتی بود اما نوذر رودنیل می‌گوید که جواد نکونام هم باید اخراج می‌شد:«صالحی در این نیمه با وجود دوندگی خوبی که داشت چند اشتباه تاثیرگذار را مرتکب شد ودر صحنه هایی می بایست از کارت خود بیشتر استفاده می کرد که این کار را انجام نداد.در دقیقه ۵ جواد نکونام از حمله موثر پرسپولیس جلوگیری کرد اما داور به او کارت زرد نشان نداد . این در حالی بود که اعتراض او دردقیقه ۲۴ به درستی با کارت زرد جریمه شد که اگر در دقایق اول کارت زرد اول را گرفته بود ، می بایست اخراج می شد . در همین صحنه رامین رضاییان برای جلوگیری از موقعیت آشکار گل باید با کارت قرمز جریمه می شد .در دقیقه ۳+۴۵ نیز باخطای محرز دروازه بان سایپا به درستی داور اعلام پنالتی داشت اما جریمه گلر سایپا در این صحنه کارت قرمز بود نه زرد.

رودنیل در ادامه این گفت و گو در خصوص قضاوت این تیم داوری در نیمه دوم این دیدار،گفت : در دقیقه ۵۶ جواد نکونام در صحنه ای که خطای ادامه داری را روی کمال کامیابی نیا بازیکن پرسپولیس مرتکب شد باید کارت زرد می گرفت که در این صحنه داور باز هم از جریمه بازیکن تیم سایپا به اشتباه چشم پوشی کرد .

وی در مورد پنالتی که به سود تیم سایپا اعلام شد هم گفت : در دقیقه ۶۹ داور به اشتباه به سود سایپا اعلام پنالتی کرد چرا که در صحنه های تلویزیونی هم به خوبی مشهود بود توپ با دست رامین رضاییان برخورد نکرد بلکه به سر او خورد و اعلام این پنالتی مطابق قانون نبود و طبیعتا بازیکن تیم پرسپولیس نمی بایست با کارت زرد هم جریمه می شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)