دستیار سرمربی بارسلونا معتقد است که تیمش از آمادگی خوبی برای بازی ال‌ کلاسیکو برخوردار است، اما مدعی پیروزی نیست.

  •  

جوردی رورا بر این باور است که نتیجه خوب شاگردانش در دیدار یکشنبه شب مقابل اوساسونا بر بازی ال‌کلاسیکوی روز چهارشنبه تأثیرگذار خواهد بود.

وی در این باره گفت: بهترین راه برای حضور در مسابقه‌ای مثل ال‌‌کلاسیکو بازی کردن مثل دیدار دیشب مقابل اوساسونا است. باید با آمادگی خوبی به این مسابقه برویم.

دستیار سرمربی بارسلونا ادامه داد: هنوز هم احساس نمی‌کنیم که بخت اول پیروزی هستیم. این یک مسابقه حذفی است و در دو بازی رفت و برگشت انجام می‌شود. تیم برنده از پیش تعیین شده نیست.

وی همچنین در خصوص تیتو ویلانووا اظهار داشت: مرتب با هم در تماس هستیم و او بازی‌ها را می‌بیند. درباره همه تصمیماتی که باید گرفته شود، با هم صحبت می‌کنیم.

رورا با اشاره به تصمیم والدس برای ترک باشگاه و حمایت هواداران از او در بازی شب گذشته نیز اضافه کرد: شکی نداشتم که رفتار تماشاگران با او خوب خواهد بود.

وی همچنین به بازی خوب مسی اشاره کرد و گفت: وقتی در کنار او زندگی و کار می‌کنید، آرامش زیادی دارید؛ اما وقتی به او فکر می‌کنید دستانتان را به نشانه حیرت بالا خواهید برد.

رورا همچنین به ویا برای شروع بازی تبریک گفت و افزود: از عملکرد او بسیار راضی بودیم. او گل نزد؛ اما بار دیگر به ترکیب تیم بازگشت و آمادگی زیادی داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)