مرجع خبری پرسپولیس :  ضربه سر رضا نورمحمد از بالاي سر مدافع نفت گذشت و به تور رسيد. اين آخرين گل پرسپوليس در ديدار حساس مقابل نفت بود که با نتيجه 3 بر 1 به پايان رسيد

 

ضربه سر رضا نورمحمد از بالاي سر مدافع نفت گذشت و به تور رسيد. اين آخرين گل پرسپوليس در ديدار حساس مقابل نفت بود که با نتيجه 3 بر 1 به پايان رسيد. گلي که بيش از همه گل‌ها علي دايي را خوشحال کرد.

 او دستاوردهاي متفاوتي از اين بازي داشت. استفاده از بازيکنان جديد کسب سومين پيروزي و البته فراموشي شيث رضايي که در ابتداي بازي توسط تماشاگران تشويق شده بود

 

 

 

*جايت خالي نيست

پرسپوليس در غياب شيث در سه مسابقه متوالي پيروز شده است و هواداران آرام آرام او را از ياد مي‌برند. در عين حال احتمال دعوت از رضا نورمحمدي به تيم ملي نيز زياد است که خود اين مسأله ضربه ديگري به شيث خواهد بود. کسي که بزرگترين چالش دوران بازيگري را تجربه مي‌کند اگر در مرتبه پيش او در جنگ با افشين قطبي پشتيبان‌هايي مثل کاشاني و استيلي داشت اين‌بار کسي کنارش نيست. حتي مدير برنامه‌هايش که واسطه انتقال يک مدافع خارجي به پرسپوليس شده است!

*پرسپوليس را ترک نمي‌کند

علي دايي ديروز در پايان بازي به خبرنگاران گفت در اين‌ هفته درباره آينده شيث تصميم‌گيري  خواهد کرد. اين در حالي است که نيم فصل از راه مي‌رسد و ممکن است اتفاقات شيث را مجاب به ترک پرسپوليس کند گرچه او پايش را توي يک کفش کرده که:«نمي‌روم»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)