مرجع خبری پرسپولیس : شاید “حسادت” تنها واژه ای باشد که شماره 10 سرخ ها این روزها روی آن زوم کرده است ، البته این حس شاید در وجود اکثر ستاره های بزرگ فوتبال ما بوجود بیاید ، وقتی فکر می کنند توانایی انجام کاری را دارند ولی با وجود برخی افراد نمی توانند !

نيكبخت ما‌ه‌هاي قبل به‌رغم حاشيه‌هايي كه در مورد او وجود داشت و تمام مطبوعات روي شكم برآمده‌اش زوم كرده بودند و او را 100 كيلويي مي‌خواندند، به تيم ملي دعوت شد تا دايي بتواند از اين مرد صد كيلويي نهايت استفاده را در سمت چپ تيم ملي ببرد. البته نيكي درآن زمان يكي از بازيكنان خوب و گلزن پرسپوليس محسوب مي‌شد و با 9 گل زده در ليگ برتر توانسته بود در رده دوم جدول گلزنان تكيه زند. ولي نيكبخت با كمي سهل‌انگاري و حواسپرتي شانسي كه مدت‌ها انتظارش را مي‌كشيد از دست داد و براي يك بازي حساس از سفيدپوشان جا ماند. همين دليلي شد كه او بعد از محاكمه در محضر قاضي شريفي نتواند ديگر در تيم ملي جايي داشته باشد.

گله نيكي از قطبي

افشين قطبي بعد از بركناري علي دايي به عنوان سرمربي تيم ملي بر مسند سرمربيگري تكيه زد. البته به زعم خيلي‌ها تنها هدف افشين قطبي از حضور درايران همانگونه كه در اكثر مصاحبه‌هايش عنوان كرده، علاقه‌اش و نشستن بر صندلي سرمربيگري تيم ملي بود. او بعد از حضورش بلافاصله ليست بازيكنان دعوت شده را ارائه كرد كه هفت سهميه آن متعلق به پرسپوليس بود. در اين بين عليرضا نيكبخت به دليل مشكلاتش كه ذكر كرده بوديم حق دعوت شدن نداشت اما مسئولان پرسپوليس با به آب و آتش زدن اجازه دعوتش را از بزرگان گرفتند. اما قطبي اصلا اعتقادي به نيكي نداشت. حالا نيكبخت مجبور است با نبودن بازيكنان دعوت شده پرسپوليس به تيم ملي كه اكثر آنها سابقه كمتري نسبت به او داشتند، در زمره سرخپوشان تمرين كند.

 پول بهانه است

«تا پول ندهند سرتمرين حاضر نمي‌شوم» اين گفته مرد شماره 10 پرسپوليس است. اماتاكنون كه از حضور نيكي در تاريخ فوتبال مي‌گذرد، سابقه نداشته او به دليل مشكلات مالي در سر تمرين تيمش حاضر نشود و ديگر خيلي‌‌ها به اين موضوع واقف هستند. شنيده مي‌شود نيكي به دليل آنكه مجبور است به نبودن بزرگان در بين بازيكناني كه به ديد خودش كمي بي‌نام و نشان هستند تمرين كند، ناراحت است و به همين خاطر موضوع مالي را به ميان كشيده تا در نبودن ملي‌پوشان او هم در زمره پرسپوليس نباشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)