پرسپولیس امشب در آخرین بازی مرحله گروهی با الشارجه امارات بازی دارد و برتری حکم به صعود این تیم و با قوانین ناجوانمردانه AFC تساوی و شکست حکم به حذف تیم می دهد.

شاید بد نباشد پیش از این بازی نکاتی را یادمان باشد و کمتر احساسی با مسئله برخورد کنیم، اینکه واقعا تیمی با مهاجم ۱۰۰ یا ۲۰۰ هزار دلاری توان رقابت با تیمهایی با بازیکنان و مهاجمان برزیلی و چند میلیون دلاری را دارد یا نه؟

پرسپولیس همین سال گذشته با داشتن بیرانوند و ترابی و علیپور که ستاره های فوتبال ایران هستند در گروه چهار تیمی با ناداوری چهارم شد و از صعود بازماند و امسال با وجود همین ناداوری ها و از دست دادن ستاره ها با دو برد و یک تساوی با تیم دوم گروه هم امتیاز است و تنها به دلیل تفاضل گل سوم است.

رقابت با غول های آسیا به کنار، در رقابت داخلی هم تبعیض ها امان سرخپوشان و مربیان تیم را بریده. در همین تیم رقیب به محض تساوی با الشرطه ۲۰ هزار دلار در رختکن بین بازیکنان پخش می شود، ۱۰ درصد از قراردادها هم قبل بازی با الاهلی به حساب‌ها واریز شد. مدیرعامل باشگاه با کیف ۱۰۰ هزار دلاری به دوحه می رود و به جرم قاچاق ارز بازداشت می شود و در نهایت ۳۲ هزار دلار را به دوحه می برند.

الاهلی را بدون ۶ بازیکن اصلی و بدون انگیزه برای بازی و نتیجه گرفتن بردند و در گروه سه تیمی با تفاضل گل دوم شدند و صعود کردند و عبدیان عضو جدید هیات مدیره باشگاه از حساب شخصی خودش به بازیکنان پاداش ویژه می دهد. اعضایی همچون خلیل زاده و موسوی که تا به حال ۲۵ میلیارد در باشگاه هزینه کردند اما در طرف مقابل در باشگاه رقیب اعضای هیات مدیره مسئول مذاکره با بازیکنان و رفتن روی اعصاب آنها و کم کردن قراردادها و گزارش به سازمان های بازرسی برای رعایت سقف قرارداد هستند.

این طرف بازیکنان تیم قرار بود دو هفته قبل ۱۰ درصد پرداختی بگیرند که پرداخت نشد و سرمربی تیم در حمایت از آنها گفت استعفا می‌دهم و روز بعد گفتند روز بازی با الدحیل طلب ها را پرداخت می کنیم که نشد و قرار بوده دیروز به حسابها واریز شود. دو برد مقابل تیم عربستانی آوردند و هیچ خبری از پاداش نبوده و کلا ۳۰۰ دلار پاداش گرفتند و به عشق مردم با الدحیل و حالا هم الشارجه می‌جنگند.

انصراف الوحده و استراحت الاهلی و کنار گذاشتن الهلال و سایر خوش شانسی ها بماند. گرفتن پنالتی عجیب و تکرار نشدن پنالتی و نگرفتن پنالتی مسلم دقیقه ۹۲ و همگروه شدن با تیم میزبان و بخشیدن بازیکن حریف و برگزاری دور رفت در زمین حریف و تغییر قانون گل زده وسط مسابقات هم به کنار. این است تفاوت ها در شرایط دو تیم. حالا انصاف به خرج دهید و قضاوت کنید کدام گروه شایسته شماتت هستند و سپس اگر لازم بود حمله کنید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)