یکشنبه 2 بهمن (17:25)

مرجع خبری پرسپولیس : روز سرنوشت‌ساز رحیمی مقدم در کرمان

بازی حساس پرسپولیس مقابل مس کرمان عصر فردا در حالی انجام خواهد شد که هواداران این تیم هنوز خاطره تلخ اشتباه مسعود مرادی در این باز ی‌را از یاد نبرده‌اند

دو تیم مس و پرسپولیس در حالی عصر فردا در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف هم می‌روند که بازی ‌رفت این دو تیم با خاطره تلخ همراه بود.

مسعود مرادی داور آن بازی‌ با بی‌‌توجهی ‌محض به خطای ‌آشکار مدافع مس باعث شکست پرسپولیس شد و پس از آن بازی‌در حالی که همه کارشناسان معتقد بودند مرادی ‌می‌بایست در آن صحنه یک ضربه پنالتی ‌به سود پرسپولیس اعلام می‌کرده اما او با اصرار فراوان به تائید تصمیم خود پرداخت و حتی‌ کار به ارجاع فیلم این بازی به فیفا هم کشیده شد.

پرسپولیس که یکی از دلایل عدم موفقیت خود را در این فصل به نتیجه این بازی مربوط می‌داند عصر فردا با مربیگری ‌افشین پیروانی ‌گام به میدان خواهد گذاشت و امیدوار است

 اشتباه تاثیر گذار مسعود مرادی که منتج به شکست این تیم شد را با پیروز مقابل حریف از ذهن هواداران مغمومش دور کند.

آنچه مسلم است در این بازی همه نگاه‌ها به سوی رحیم رحیمی‌مقدم معطوف خواهد شد.

رحیمی مقدم که بسیاری‌ از کارشناسان او را در زمره داوران خوب فوتبال ایران می‌دانند در این بازی‌به شدت زیر ذره بین خواهد بود و بی‌تردید یکی از روزهای سخت داوری‌ خود را پشت سر خواهد گذاشت. هواداران پرسپولیس بی‌صبرانه انتظار صحنه مشابه‌ای‌ نظیر آنچه در بازی‌رفت اتفاق افتاد را خواهند کشید تا ببینند این بار رحیمی‌مقدم هم مثل مسعود مرادی ‌از اعلام یک پنالتی‌مسلم خواهد گذشت یا اینکه بی‌درنگ نقطه پنالتی‌را نشانه خواهد رفت؟

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)