مرجع خبری پرسپولیس : بازيكنان پرسپوليس ديروز سومين روز اردوى آماده سازى خود را در تركيه پشت سرگذاشتند. بازيكنان هر روز در ۲ نوبت طبق يك برنامه ريزى دقيق تمرين مى كنند. مشكلى كه مسئولان و برخى از بازيكنان با سرماى هوا داشتند به نظر مى رسد كه با گرم تر شدن هوا برطرف شده است و مسئولان كادر فنى به بازيكنان تأكيد دارند كه اين اردو آخرين فرصت براى آماده سازى بدن هاى بازيكنان است وآنها بايد از اين فرصت استفاده كنند.
سومين تمرين پرسپوليس برگزار شد
اين تمرين كه قرار بود ساعت ۷ صبح به وقت تركيه برگزار شود، با يك ساعت تأخير ساعت ۸ آغاز شد. در اين تمرين بازيكنان پس از دوهاى استقامتى، تاكتيك هاى مربى را در دستور كار خود قرار دادند و سپس با يك فوتبال فشرده مورد سنجش قرار گرفتند. در پايان نيز زيرنظر مولايى مربى بدنساز تيم، بازيكنان حركات سرعتى و عبور از موانع را در دستور كار خود قرار دادند وسپس با انجام حركات كششى نرمشى بدن هاى خود را سرد كرده و جهت رفع خستگى به استخر و سونا رفتند و در نهايت تمرين ساعت ۱۰ پايان يافت.
همه بازيكنان آماده اند
تا به اين لحظه تمام بازيكنان حاضر در اردو در نهايت آمادگى به سر مى برند و حتى محمد منصورى كه از تهران مصدوميت جزئى اى را با خود حمل مى كرد، با انجام تمرينات زيرنظر پزشك تيم اين مصدوميت را برطرف كرده است. تمرينات پرسپوليس بيشتر به كارهاى بدنسازى و هوازى اختصاص دارد و اين مسأله لازمه آمادگى بازيكنان است.
شرايط جوى به سود پرسپوليس پيش رفت
در ۲ روز گذشته مسئولان و بازيكنان پرسپوليس با ورود به كمپ سليمان دميرل از سرماى هوا ناراضى بودند اما ديروز شرايط هوا خيلى بهتر شد و تمرينات پرسپوليس در يك هواى بهارى برگزار شد. همچنين بازيكنان بدن هاى خود را با اين هوا تطبيق داده اند.

روی ادامه مطلب کلیک کنید….

تداخل تمرين پيكان و پرسپوليس
درحالى كه پرسپوليسى ها در زمين شماره يك كمپ در حال تمرين بودند، پيكانى ها در نيم ساعت پايانى تمرين پرسپوليس در زمين شماره ۲ كه در كنار زمين شماره يك است در حال تمرين بودند. گفت و گوهايى بين مسئولان ۲ تيم انجام شده تا در يك بازى تمرينى در ۲ نيمه ۳۰ دقيقه اى بازيكنان ۲ تيم مقابل يكديگر قرار بگيرند.
لباس هاى جديد براى بازيكنان
در حالى كه بازيكنان تيم از كيفيت لباسهاى متحدالشكل قرمز ناراضى بودند، مسئولان لباس هاى جديدى را از تهران براى آنها ارسال كردند تا هيچ حاشيه اى در تركيه براى تيم ايجاد نشود و بازيكنان در نهايت آرامش و رضايت تمرينات خود را انجام دهند.
برنامه جديد در اختيار بازيكنان
كادر فنى تيم در جلسه اى كه داشتند، برنامه مكتوبى را فراهم آوردند و اين برنامه مكتوب را كه تا روز آخر تمرين را براى بازيكنان مشخص كرده است در اختيار آنها قرار دادند. در اين برنامه زمان تمام تمرينات تيم براى بازيكنان مشخص شده است.
بازى تداركاتى با يكى از تيمهاى داخل كمپ
طبق اعلام كادر فنى پرسپوليس، بازيكنان در يك بازى تداركاتى روز دوشنبه ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت تركيه به ديدار يكى از ۳ تيم تركيه اى كه در داخل كمپ اين تيم قرار دارند مى روند. شايد اين تنها ديدار تداركاتى پرسپوليسى ها در اين اردو باشد كه هنوز معلوم نيست با كدام تيم صورت خواهد گرفت.
اردو بدون حاشيه
با توجه به امكانات بالا و جو خوبى كه بر تيم حاكم است اردوى پرسپوليس در تركيه بدون حاشيه و در نهايت آرامش برگزار مى شود. اين مسأله همان چيزى است كه مسئولان از اين اردو مى خواهند.
سوژه تمديد قرارداد خليلى و كريمى در ميان بازيكنان
با توجه به اينكه ۲ بازيكن كليدى تيم پرسپوليس هنوز با اين باشگاه تمديد نكرده اند و با تمديد قرارداد اين ۲ بازيكن يعنى كريمى و خليلى تيم پرسپوليس خيلى قوى تر بسته مى شود، بازيكنان در تركيه با آنها در ارتباط هستند و اخبار تمديد قرارداد آنها را دنبال مى كنند. اين سوژه داغ در ميان تمام بازيكنان وجود دارد و همه اميدوارند اين ۲ بازيكن در اين فصل هم در كنار پرسپوليس باشند. همچنين بازيكنان اين روزها با اخبارى كه در مورد منحل شدن باشگاه مس به گوش مى رسد سروكله مى زنند و اميدوارند با قطعى شدن اين خبر جشن حضور در جام باشگاه هاى آسيا را برپا كنند اما به نظر مى رسد كه اين اتفاق نيفتد.
محل اقامت پرسپوليسى ها، هتل ۴ طبقه
هتلى كه محل اقامت پرسپوليسى ها در اردوى تركيه است، يك هتل ۴ طبقه است . بازيكنان در اين هتل در اتاق هاى ۲نفره در طبقه سوم و اعضاى كادر فنى در اتاق هاى يك نفره در طبقه اول و چهارم حضور دارند. اين موضوع شايد به نفع بازيكنان باشد و سروصداى برخى از بازيكنان به گوش اعضاى
كادر فنى كه در طبقه ديگرى حضور دارند نرسد.
محمدپروين در تهران تمرين مى كند
محمد پروين كه مدتى است با مصدوميت دست وپنجه نرم مى كرد و به همين دليل به همراه تيم به تركيه سفر نكرد، از ديروز تمريناتش را در تهران آغاز كرده است و با اعضاى كادر فنى بصورت تلفنى در ارتباط است.
برزيلى ها به تركيه نمى روند
بازيكنان برزيلى كه با پرسپوليسى قرارداد داخلى امضا كرده اند، قرار بود به همراه تيم به تركيه سفر كنند اما اين مسأله اتفاق نيفتاد و از سوى مسئولان باشگاه هم خبر ديگرى در مورد آنها اعلام نشد. اعضاى كادر فنى در تركيه اعلام كرده بودند كه ديروز اين ۲ بازيكن به تركيه مى روند اما باز هم خبرى از آنها نشد. به نظر مى رسد رفتن اين ۲ بازيكن به اردوى تركيه منتفى شده است. نكته جالب ديگر در مورد بازيكنان برزيلى اين است كه آنها در تست پزشكى شركت كرده اند و از آن پس ناپديد شده اند و حتى جواب تست پزشكى آنها از سوى پزشك تيم يا باشگاه اعلام نشده است.
تمرينات عصر سنگين تر برگزار شد
اين تمرين كه ساعت ۱۵ و ۳۰ دقيقه به وقت تركيه آغاز شد بيشتر به كار با توپ اختصاص يافت. در ابتداى اين تمرين كه زير نظر عبدى و عابدزاده برگزار مى شد بازيكنان با انجام كارهاى كششى و بدنسازى بدن هاى خود را گرم كردند. سپس بازيكنان به مرور كارهاى تاكتيكى و عبور از موانع پرداختند. سپس بازيكنان در ۲ گروه يك فوتبال پرفشار را انجام دادند.
در پايان زير نظر مولايى بدن هاى خود را سرد كردند و تمرين ساعت ۱۷ پايان يافت. بازيكنان پس از تمرين به استخر و سونا رفتند و سپس به استراحت پرداختند. اين تمرين نسبت به تمرين صبح سنگين تر برگزار شد.
تيم هاجى تپ در تمرين پرسپوليس
تيم آبى پوش هاجى تپ كه يكى از تيم هاى تركيه اى حاضر در كمپ پرسپوليس است، پس از پرسپوليس تمرين داشت اما بازيكنان اين تيم زودتر به محل تمرين آمدند و دقايقى از تمرين پرسپوليس را نظاره گر بودند. جالب اين بود كه يكى از بازيكنان خارجى اين تيم كه اهل كشور توگو بود در ايران سابقه بازى داشت و بخوبى فوتبال ايران را مى شناخت. وى مدام براى هم تيمى هايش از بازيكنان ايرانى و ليگ برتر فوتبال ايرانى سخن مى گفت. اين بازيكن در پايان تمرين با بازيكنان پرسپوليس خوش وبش كرد و از خاطراتش در ايران با آنها سخن گفت.
4 بازيكن پرسپوليس همراه ۲ عضو هيأت مديره مسافر تركيه

۳ بازيكن به نام هاى عليرضا حقيقى، سپهر حيدرى و ابراهيم شكورى كه به دليل مشكلات دانشگاهى به همراه ساير اعضاى تيم به تركيه نرفته بودند، به همراه كريم باقرى كاپيتان پرسپوليس كه به دليل مسائل مالى به تركيه نرفته بود به تركيه سفر مى كنند. اين ۴ بازيكن به همراه دكتر زادمهر و همايون بهزادى بامداد يكشنبه به آنتاليا مى روند تا از آنجا به كمپ پرسپوليس بروند. اين در حالى است كه شايعاتى در مورد نرفتن اين ۴ بازيكن به اردوى تركيه پخش شده بود و به نظر مى رسد با پيوستن اين بازيكنان تمرينات خيلى جدى تر دنبال شود. در پى اعلام اين خبر بازيكنان حاضر در اردو خوشحال شدند و استقبال خوبى از آنها شد.
خوردبين با مسئولان پيكان و درخشان ديدار كرد
محمود خوردبين سرپرست تيم پرسپوليس به ديدار مسئولان پيكان و حميد درخشان سرمربى اين تيم رفت كه در نزديكى زمين تمرين پرسپوليس در حال تمرين بودند. در اين ديدار هر ۲ طرف از امكانات كمپ اظهار رضايت كردند و در مورد ديدار دوستانه با يكديگر در همان كمپ به گفت وگو پرداختند. خوردبين از درخشان در مورد محل اسكان تيم پيكان و وضعيت تيم پيكان جويا شد. در مقابل نيز درخشان از شرايط كمپ ابراز رضايت كرد. به هر حال بايد ديد اين ۲ تيم ايرانى در كمپ سليمان دميرل با يكديگر بازى خواهند كرد يا خير.
تركيه اى ها به دنبال اطلاع از افتخارات پرسپوليس
تمرينات پرسپوليس در تركيه در حال پيگيرى است. در تمرين روز گذشته تيم عده اى تركيه اى در كمپ حاضر شدند و به تماشاى تمرين سرخپوشان پرداختند. آنها از افتخارات تيم از بازيكنان سؤال كردند نفرات هم براى آنها از خاطرات خود و افتخارات تيم سخن مى گفتند كه براى آنها بسيار جالب توجه بود.
پول توجيبى سه شنبه مى رسد
بازيكنان همچنان منتظر پول توجيبى هستند و باشگاه هنوز پولى به نفرات پرداخت نكرده است. بعد از اينكه خبر اين انتظار به گوش كادر فنى رسيد، خوردبين اعلام كرد روز سه شنبه زمان برگشت به آنتاليا مبلغى به بازيكنان پرداخت خواهد شد.گفتنى است كمپ پرسپوليسى ها در منطقه كوهستان قرار دارد و امكان خريد و گردش براى بازيكنان وجود ندارد.
جلسه خوردبين، عابدزاده و عبدى
بعد از تمرين ديروز عابدزاده، عبدى و خوردبين جلسه اى با يكديگر در رابطه با برنامه روزهاى آينده تيم داشتند كه قرار بر آن شد در تمرين امروز اين برنامه به نفرات اعلام شود.
شماره پيراهن هاى سرخپوشان
شماره هاى بازيكنان پرسپوليس در كمپ اسپارتا تركيه مشخص شد البته اين شماره ها قبل از شروع مسابقات ليگ تغيير خواهد كرد. شماره هاى عجيب سرخپوشان به شرح ذيل است: شيث رضايى (۱۳)، مجتبى زارعى (۳۰ )، نبى الله باقرى ها (۵)، حسين بادامكى (۲۸)، محمد منصورى (۱۶)، عليرضا محمد (۲)، حميدرضا على عسكرى (۲۶)، مهدى شيرى (۲۵)، مجتبى شيرى (۴)، ميثم بائو (۲۱)، اشپيتين آرفى (۱۴)، ضياء الدين نيك نفس (۱۲)، هادى نوروزى (۲۴)، محمد الحايى (۲۲)، اكبر صغيرى (۱۷)، سامان آقازمانى (۲۳)، جلال اكبرى (۱۸)، حسين نانيجى (۵۵) و ميثاق معمارزاده با پيراهن سبز و بدون شماره. البته ناگفته نماند شماره ۶ را براى كريم باقرى نگه داشته اند تا زمانى كه او به جمع تيم ملحق شود. ضمن اين كه شنيده مى شود شماره پيراهن معمارزاده هم يك است.
تيم دسته يكى تركيه حريف پرسپوليس
پرسپوليس قصد دارد در مدت حضورش در تركيه يك ديدار دوستانه در اين كشور با يكى از تيم هاى ليگ دسته اولى برگزار كند. مسئولان باشگاه در حال رايزنى با مسئولان ۲ تيم دسته اولى هستند تا با يكى از آنها بتوانند بازى دوستانه برگزار كنند.
تمرين امروز
بازيكنان امروز در ۳ نوبت تمرين خواهند كرد. تمرين صبح ساعت ،۷ تمرين ظهر ساعت ۱۱ و ۳۰ دقيقه و تمرين عصر ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد. نكته جالب تمرينات امروز حضور ۴ بازيكن تازه وارد خواهد بود. همچنين باحضور زادمهر و بهزادى كارى كه خوردبين تا به حال انجام مى داد را زادمهر انجام مى دهد و با انصارى فرد در ارتباط خواهد بود

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)