خبرگزاری فارس: روسل: اگر به میلان ببازیم دنیا به آخر نمی‌رسد

رئیس باشگاه بارسلونا معتقد است با شکست کاتالان‌ها مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا، دنیا به آخر نخواهد رسید.

ساندرو روسل با اشاره به دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان میان دو تیم بارسلونا و  میلان اظهار داشت: می‌خواهم خونسرد باشم. دنیا به آخر نرسیده است حتی اگر صعود بسیار سخت به نظر برسد، دنیا به آخر نمی‌رسد اگر ما مقابل میلان شکست بخوریم. سخت تلاش می‌کنیم تا تمرکز و خونسردی خود را مجددا به دست آوریم. من فکر می‌کنم واکنش‌ها به این شکست‌ها غلوآمیز بوده است. اگر همیشه برای شکست به میدان بروید مقابل تیم‌هایی مثل میلان یا رئال مادرید است.

روسل تمایل باشگاه به جذب نیمار را تأیید کرد و گفت: ما این بازیکن را می‌ستاییم و در فهرست خریدهای احتمالی ما قرار دارد، اگر بارتومو این حرف را زده باشد، باید درست باشد.

وی در خصوص وضعیت ویلانووا خاطرنشان کرد: تیتو روحیه خوبی دارد و از تمام اتفاقاتی که در باشگاه رخ می‌دهد، آگاه است. او به من گفت از زمانی که در نیویورک بوده، بیش از قبل رقابت‌های لالیگا را تماشا می‌کند. حال او بسیار خوب است و دوست دارد هرچه زودتر بازگردد. امیدواریم که همه‌چیز در پایان مارس به حالت طبیعی خود بازگردد.

رئیس باشگاه اضافه کرد: اولویت اول ما در این فصل علاوه بر رسیدن به افتخارات، بهبود وضعیت سلامتی ویلانووا است. این چیزی است که از همه مهم‌تر است؛ هرچیز دیگری حتی رسیدن به قهرمانی اهمیتش را در مقایسه با آن از دست می‌دهد.

روسل تأکید کرد: کاری را که والدس در ال‌کلاسیکو انجام داد، دوست ندارم اما با دیدن تصاویر آهسته می‌توانم بفهمم که خونسردی خود را از دست داد. نمی‌توانم قضاوت کنم اما او را می‌فهمم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)