رئیس باشگاه بارسلونا اعلام کرد که کهکشانی‌ها قصد داشتند ستاره برزیلی جدید تیمش را حتی بعد از امضای قرارداد، از رفتن به نیوکمپ منصرف کنند.

به گزارش تسنیم، ساندرو روسل که 2 ماه پیش، نیمار ستاره پیشین تیم سانتوس برزیل را با قرارداد 57 میلیون پوندی به خدمت گرفت، به شبکه تلوزیونی tv3 اسپانیا گفت: زمانی که ما و نیمار به توافق رسیدیم و یک قرارداد اولیه با پدرش منعقد کردیم، رئالی‌ها از او تست پزشکی هم گرفته بودند، بنابراین ما هم به شوخی به آنها گفتیم مزاحم برنامه‌های‌تان نمی‌شویم!

وی ادامه داد: آن ماجرا تمام شد و زمانی که ما داشتیم پای قرارداد اصلی را امضا می‌کردیم، خبر رسید که رئال مادرید هنوز در حال فرستادن ایمیل به سانتوس است.

روسل همچنین در خصوص انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه بارسلونا قصد دارد ایکر کاسیاس سنگربان ناراضی و نیمکت نشین رئال مادرید را به جای ویکتور والدس سنگربان فعلی خود به خدمت بگیرد، تکذیب کرد.

وی تصریح کرد: کاسیاس با بارسلونا قرارداد نخواهد بست چون او سمبل باشگاه رئال مادرید است و من نمی‌توانم تصور کنم که روزی نشان باشگاه ما روی سینه‌اش باشد، همانطور که نمی‌توانم تصور کنم روزی نشان باشگاه رئال مادرید روی سینه ژاوی باشد.

رئیس 49 ساله کاتالان‌ها در خاتمه سخنان خود همچنین به این موضوع اعتراف کرد که از پایان فصل گذشته که ژوزه مورینیو نیمکت رئال مادرید را ترک کرد تا راهی چلسی شود، تنش‌هایی که میان بارسلونا و کهکشانی‌ها وجود داشت فروکش کرده است.

روسل خاطرنشان کرد: از وقتی که او رفته تنش‌ها کم شده است اما باید اعتراف کنم که اظهاراتش در کنفرانس‌های مطبوعاتی جالب توجه بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)