بعد از دو سال دوری از تیم ملی ایتالیا مهاجم فیورنتینا به اردوی آتزوری دعوت شده است.

بعد از شروعی استثنایی در رقابت های این فصل سری آ، جوزپه روسی فوروارد باشگاه فیورنتینا به اردوی تیم ملی ایتالیا دعوت شد و حالا او از این بابت ابراز رضایت نموده است.

این بازیکن 26 ساله که حالا بعد از دو سال نامش را در لیست آتزوری برای مصاف با دانمارک و ارمنستان می بیند آخرین بار در اکتبر سال 2011 برای تیم ملی کشورش به میدان رفته بود که در آن زمان در دیداری مقدماتی برای یورو2012 مقابل صربستان قرار گرفته بود که آن بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. بعد از آن روسی با مصدومیت شدیدی روبرو شد و پس از آن دیگر به اردوی آتزوری فراخوانده نشد.

او که 27 بازی ملی برای ایتالیا برگزار کرده، حالا حس خیلی خوبی از بازگشت به تیم ملی دارد و درگفتگو باکانال ویولا گفت:« من خوشحالم و افتخار می کنم که پیراهن آتزوری را می پوشم و به تیم ملی بازگشته ام. از چزاره پراندلی برای دعوت کردنم تشکر می کنم وتمام تلاشم را به کار می گیرم تا در زمین چمن پاسخ اعتماد او را بدهم.»

این فوروارد ایتالیایی که متولد آمریکاست در 9 بازی تیمش در تمامی رقابتهای این فصل 6 گل برای فیورنتینا به ثمر رسانده. او حدود یک سال و نیم به دلیل پارگی لیگامنت پایش از میادین ورزشی به دور بود.

صعود تیم ملی ایتالیا به رقابتهای جام جهانی 2014 ازهم اکنون قطعی شده و این تیم در صدر جدول گروه بی است و از همین رو پراندلی قصد دارد تا در دو بازی پیش رو برخی از بازیکنان ایتالیایی را محک بزند.

پراندلی هم در صحبت هایی راجع به روسی گفته:« ما نمی خواهیم ریسک کنیم. روسی بازیکنی است که دو سال سخت را تجربه کرده و حالا به سطح مهمی بازگشته است. ما از او دعوت کردیم تا خود را عضوی از گروه حس کرده و سعی کند تا قبل از آنکه واقعا از او استفاده کنیم، شرایط فیزیکی اش را بهبود بخشد.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)