مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی گفت: سازمان لیگ برگزار کننده فینال جام حذفی است و هزینه برگزاری هم بر عهده آنهاست.

پس از برگزاری دیدار پرسپولیس و هوادار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: «فکر می‌کنم چون دو تیم تهرانی هستند، هزینه‌ها باید مساوی باشد و این مساله شامل هزینه‌ها و حضور هواداران خواهد بود. در مورد تبلیغات هم فکر می‌کنم، سود برای دو باشگاه‌ باشد چرا که لیگ نیست که ۱۶ تیم ذی‌نفع باشند و فقط دو تیم در این بازی حضور دارند.»

امیرحسین روشنک در گفت‌وگو با ایرنا در این باره، اظهار داشت: اینکه می‌گویند یک تیم میزبان است، به این معنا نیست که آن تیم باید هزینه‌های مربوط را پرداخت کند. طبق آیین نامه مسابقات، سازمان لیگ، مسوول برگزاری دیدار فینال است و باشگاه‌ها هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد.

وی در مورد سهم تیم‌ها از بلیت فروشی و تبلیغات محیطی افزود: این موضوع هم در آیین نامه ذکر شده و طبق قانون هر باشگاه سهم خودش را از این دیدار، دارد.

مسوول مسابقات جام حذفی فوتبال کشور در مورد ظرفیت حضور هواداران در شهرآورد جام حذفی تصریح کرد: فکر نمی‌کنم با دربی لیگ تفاوتی داشته باشد. بخشی از ورزشگاه و سکوهای آن چه در طبقه اول و چه در طبق دوم قابل استفاده نیست. با این حال با دستور دادستانی بخشی از طبق دوم ورزشگاه فک پلمپ شده است.

روشنک در مورد حضور بانوان تاکید کرد: فعلا برنامه‌ای در این باره نداریم.

قرار است، دیدار فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور، عصر روز چهارشنبه هفته جاری بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)