مرجع خبری پرسپولیس : رئيس اسبق آكادمي استقلال گفت: آقاي فتح الله زاده اگر جرات داري خودت عليه من حرف بزن و ديگران را جلو نينداز.

 

حسن روشن پيرامون اظهارات رضا رجبي در حمايت از فتح الله زاده گفت: متاسفم كه چنين صحبت‌هاي را مي‌شنوم. اين آقايان بايد بدانند كه اگر من حرفي مي‌زنم از سر دلسوزي براي استقلال است و دنبال محبوبيت و اين جور مسائل نيستم، پست هم نمي‌خواهم.

 

وي ادامه داد: اينكه آقايان تمامي قديمي‌هاي استقلال را دور هم جمع كرده‌اند چيز بسيار خوبي است و حتي معتقدم اين اتفاق دير رخ داده است، اما من فقط يك انتقاد كردم و گفتم هيچ وقت سرمربي عضو كميته فني نمي‌شود. كميته فني است كه بايد عملكرد سرمربي را نقد كند. پرويز مظلومي دوست صميمي من است و مدتي با او همبازي بودم ولي او نبايد مي‌گفت حالا نوبت من شده و اين مسئله در آينده به ضرر او تمام خواهد شد.

 

وي در ادامه صحبت‌هايش گفت: اينكه رضا رجبي اين حرف‌ها را مطرح مي‌كند جاي سؤال است، اولا كه چرا دو روز پيش كه با او تلفني صحبت كردم اين حرف‌ها را به من نگفت و دوما اينكه آقاي رجبي پيشنهاد مي‌كنم گول آقايان را نخور، خيلي‌ها از كنار استقلال به پول‌هاي كلان رسيدند و بايد بدانند كه دستشان به زودي رو خواهد شد.

 


روشن ادامه داد: با كسي دعوا نمي‌كنم اما اگر دعوا كنم با آدم‌هاي قوي است. نظري در حدي نيست كه بخواهم با او دعوا كنم. آن وقت جواب من را هم مي‌دهد. رجبي هم مثل كسي كه در استقلال اصلا پايش به توپ نخورده گول فتح الله زاده را خورد.

 

روشن با انتقاد از سرپرست استقلال گفت: آقاي فتح الله زاده خودت را قايم نكن و حرفت را به اين و آن انتقال نده. اگر جرات داري خودت عليه من صحبت كن. قرار آشتي گذاشتي، گل آوردي اما ظاهر و باطنت را يكي كن. حاضرم با تمام اينها مناظره كنم. اما به شرطي كه آقايان را نخرند.

 

روشن ادامه داد: يك روز از روزنامه فتح الله زاده به من زنگ زدند و مصاحبه گرفتند. از خبرنگار آنها خواستم تمامي حرف‌هاي من را كامل بنويسد، اما او قسمت‌هايي را كه از فتح الله زاده انتقاد كرده بودم حذف كرد و ديگر هم با آنها صحبت نخواهم كرد.

 

وي افزود: فتح الله زاده كسي است كه جلوي من به قلعه نويي و حجازي ناسزا مي گفت؛ اما حالا ديگران را جلو مي اندازد تا عليه من حرف بزنند. هر جا كه آقايان بگويند مناظره مي‌كنم. من يكسال براي استقلال كار كردم اما كارمند كسي نبودم كه مثل آقايان به حرف فتح الله زاده بر عليه من مصاحبه كنند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)