پرسپولیس نیوز: عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: به قول معروف برای رفع ایرادات ورزشگاه آزادی برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا به یک یاعلی (ع) نیاز است.

ابوالفضل روغنی در مورد صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی برای فینال لیگ قهرمانان آسیا و … صحبت‌های زیر را انجام داد:

*ابتدا در مورد صعود شیرین پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا صحبت کنید.

واقعا ارتش سرخ آسیا شب پرخاطره‌ای را در ورزشگاه آزادی رقم زد. واقعا باعث افتخار بود که پرسپولیس چنین نمایشی از خود نشان داد. حضور حداکثری هواداران در ورزشگاه باعث شد که پرسپولیس رکورددار حضور هواداران در لیگ قهرمانان آسیا شود.

*فکر می‌کردید پرسپولیس بتواند به فینال برسد؟

السد خودش را به آب و آتش می‌زد تا پرسپولیس را شکست بدهد و به فینال برسد. آنها تیمی حرفه‌ای با بازیکنان بزرگ بودند که همین کار ما را سخت می‌کرد. دیدید که ما تیمی جوان بودیم مقابل تیم تا دندان مسلح السد. خوشبختانه با همت بازیکنان و تدابیر تاکتیکی برانکو به فینال رسیدیم.

*حضور هواداران واقعا استثنایی بود.

کل مجموعه پرسپولیس به هوادارانش بدهکار است. دیدید که از شب قبل از بازی هواداران مقابل ورزشگاه آزادی نشسته بودند. واقعا پیروزی تیمی مثل پرسپولیس آنهم در یک بازی بین‌المللی و مهم تاثیرش روی مردم و جامعه از پیروزی تیم ملی بیشتر است. حالا می‌توانیم بعد از سال‌ها طعم قهرمانی در آسیا را بچشیم.

*وقتی السد یک بر صفر از پرسپولیس پیش افتاد فکر می‌کردید که بازی برگردد؟

خودم به شخصه فکر می‌کردم نتیجه عوض شود. با توجه به اینکه برانکو مربی حرفه‌ای است انتظار چنین مسئله‌ای را داشتیم. البته استرس بازی خیلی سنگین بود اما به بازیکنان و کادرفنی ایمان داشتیم و می‌دانستیم آنها کارشان را بلد هستند. خوشحالم که در شب درخشش بشار رسن و بیرانوند به فینال رسیدیم. من از طرف باشگاه پرسپولیس به همه این حماسه بزرگ را تبریک می‌گویم. ضمن اینکه نقش رسانه‌ها هم در این موفقیت بسیار پررنگ است.

*بعد از بازی مهدی تاج اعلام کرد با توجه به اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا ۳۷ ایراد از ورزشگاه آزادی گرفته، ممکن است این ورزشگاه نتواند میزبان فینال لیگ قهرمانان آسیا شود…

از وزیر ورزش و مسئولان فدراسیون فوتبال این انتظار را داریم که ایرادات را برطرف کنند تا ورزشگاه آزادی آماده میزبانی از فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. خوشبختانه ایرادات وارده بزرگ نیست و با بودجه‌ای مناسب و همتی بزرگ می‌شود این ایرادات را برطرف کرد. به قول معروف برای رفع ایرادات به یک یاعلی (ع) نیاز است.

*قرار نیست به خاطر رسیدن به فینال به بازیکنان و کادرفنی پاداش داده شود؟

در قرارداد بازیکنان آمده که در صورت صعود به مراحل بالای لیگ قهرمانان آسیا پاداش می‌گیرند اما قطعا هیئت مدیره هم برای این موفقیت پاداش در نظر می‌گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)