نایب رییس بایرن مونیخ با ابراز خوشحالی از پیروزی خرد کننده برابر بارسلونا گفت: آنقدر از این نتیجه شگفت‌زده شدم که بارها خودم را نیشگون می‌گیرم تا مطمئن شوم خواب نیستم.

به گزارش ایسنا، بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با سه گل بارسلونا را شکست دهد و با توجه به پیروزی 4 بر صفر در بازی رفت با نتیجه پرگل 7 بر صفر در مجموع دو دیدار رفت و برگشت بتواند به فینال صعود کند تا حریف دورتموند شود.

کارل هاینس رومنیگه نایب رییس باشگاه در گفت‌وگو با سایت باشگاه بایرن مونیخ گفت: دو بازی فوق‌العاده برابر بارسا داشتیم. در هر دو بازی ما تیم برتر میدان بودیم و توانستیم به آنچه که می‌خواهیم دست پیدا کنیم. نباید در باد این پیروزی‌ها خوابید و نباید به خود اجازه دهیم که مغرور شویم. ما بارسلونا را در خانه خودش 3 بر صفر شکست دادیم و در زمین خودمان موفق شدیم 4 گل به این تیم بزنیم. این باورنکردنی است. آنقدر باورنکردنی که بارها خودم را نیشگون می‌گیرم تا مطمئن شوم خواب نیستم.

رومنیگه اضافه کرد: پس از اینکه گل اول بازی را به ثمر رساندیم، کاملا خیالم راحت شد که به فینال رسیده‌ایم زیرا آن‌ها باید 6 گل به ما می‌زدند کاری که به نظرم بعید بود. کاری که ما در طول سالیان گذشته انجام دادیم کار سختی بوده است. ما از چهار دوره قبلی لیگ قهرمانان در سه دوره به فینال رسیدیم. اکنون می‌خواهیم قهرمان شویم و جام را بالای سر ببریم. ما با اعتماد به نفس پای به ومبلی خواهیم گذاشت و به نظرم شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا داریم.

بر اساساین گزارش، بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند 4 خردادماه در فینال تمام آلمانی در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. این برای اولین باری است که دو تیم آلمانی فینال لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می‌کنند و چهارمین بار است که دو تیم از یک کشور در فینال معتبرترین مسابقه‌های باشگاهی در جهان با هم بازی می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)