رونالدو که ساعاتی پیش از این مراسم، در مراسم اهدا جوایز مارکا هم جایزه آلفردو دی استفانو برای بهترین بازیکن فصل را گرفته بود، عنوان باارزش ترین بازیکن فصل را از آن خود کرد.

 

شب گذشته فدراسیون فوتبال اسپانیا بهترین های فصل گذشته لالیگا را معرفی کرد و کریس رونالدو به عنوان باارزش ترین بازیکن و لیونل مسی عنوان بهترین بازیکن فصل را از آن خود کردند.

رونالدو که ساعاتی پیش از این مراسم، در مراسم اهدا جوایز مارکا هم جایزه آلفردو دی استفانو برای بهترین بازیکن فصل را گرفته بود، عنوان باارزش ترین بازیکن فصل را از آن خود کرد اما در دو رشته بهترین بازیکن و بهترین مهاجم فصل، رقابت را به لیونل مسی واگذار کرد.

البته رئالی ها دو برنده دیگر هم در این مراسم داشتند. سرخیو راموس به عنوان بهترین مدافع سال انتخاب شد و آسیر اییارمندی هم جایزه هافبک فصل را به دست آورد. البته اییارا به دلیل بازی های فصل گذشته اش در سوسیه داد به این جایزه رسید.

عنوان بهترین دروازه بان فصل به تیبو کورتوا، دروازه بان جوان اتلتیکو و جایزه بهترین هافبک هجومی فصل هم به آندرس اینیستا، ستاره خط میانی بارسا رسید.

 

 

جایزه بازی جوانمردانه فصل هم که با آرای هواداران اهدا می شود، به ایکر کاسیاس، دروازه بان بارسا تعلق گرفت.

جایزه بهترین بازیکن جوان فصل هم به جرارد دلوفو، بازیکن بارسا که در حال حاضر برای اورتون بازی می کند، رسید. در غیاب مسی و دلوفو، ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا، جوایز آنها را تحویل گرفت.

و در نهایت دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید که تیمش علاوه بر رتبه سوم لالیگا، قهرمان کوپا دل ری شد، به عنوان بهترین مربی فصل انتخاب شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)