رئیس فیفا که مدتی پیش در یک سخنرانی در دانشگاه آکسفورد، ستاره پرتغالی رئال را مورد انتقاد قرار داده بود، چند روز بعد در توئیتر رسمی اش از او عذرخواهی کرد.

 

کریس رونالدو، مهاجم رئال، بار دیگر به طور تلویحی سپ بلاتر را به خاطر اینکه شخصا برای عذرخواهی با او تماس نگرفته، مورد انتقاد قرار داد.

رئیس فیفا که مدتی پیش در یک سخنرانی در دانشگاه آکسفورد، ستاره پرتغالی رئال را مورد انتقاد قرار داده بود، چند روز بعد در توئیتر رسمی اش از او عذرخواهی کرد.

اما رونالدو امروز در مراسم اهدا جوایز بهترین های فصل گذشته لالیگا توسط نشریه مارکا، در پاسخ به این سوال که آیا بلاتر برای عذرخواهی، با او تماس تلفنی داشته یا نه، گفت:" من تماسی نداشتم. شاید هم منشی من یادش رفت که به من در این مورد چیزی بگوید."

رونالدو همچنین در مورد دریافت جایزه دی استفانو که به بهترین بازیکن لالیگا اهدا می شود، گفت:" مهمترین چیز این است که از این جایزه لذت ببرم. دون آلفردو (دی استفانو) تلاش زیادی کرد تا خود را به این مراسم برساند و این جایزه را به من بدهد. من ویدئوی های زیادی از بازی های او را دیده ام. او فوق العاده بود."

ستاره رئال همچنین اتلتیکو، دیگر تیم شهر مادرید را به خاطر نمایش های خوبش مورد ستایش قرار داد ما معقتد است قهرمانی این فصل لالیگا به رئال خواهد رسید.

" بازی های اتلتیکو من را متعجب نکرد. من فکر می کنم آنها فصل پیش هم قدرتمند ظاهر شدند. آنها تیم سازمان یافته ای هستند و مربی بزرگی دارند و همچنین بازیکنان و یک دروازه بان فوق العاده. آنها برای قهرمانی می جنگند و یکی از مدعیان هستند. اما من مطمئنم که رئال قهرمان می شود."

رونالدو در حال حاضر به دلیل مصدومیت دور از میادین است اما اعلام کرد که مطمئنا می تواند تیمش را در دیدار کپنهاگن در لیگ قهرمانان برساند.

" مصدومیت من بهبود پیدا کرده است. چند روز است که خوب شده ام اما نمی خواستم مقابل وایادولید به خودم فشار بیاورم. اما مطمئنا در دیدار بعدی حضور خواهم داشت.
من در حال حاضر در فرم خوبی هستم. این بهترین شروع من در یک فصل بوده است. فرمول موفقیت، سختکوشی است."

او که تیم ملی پرتغال را یک تنه به جام جهانی رساند، تاکید کرد که در حال حاضر تنها به رئال فکر می کند.

" باید تنها زمانی که وقتش شد، به یک موضوع فکر کرد. در حال حاضر من برای رئال بازی می کنم و هدفم قهرمانی در لا لیگا و چمپیونزلیگ است. این هدف هر سال رئال است. وقتی زمان جام جهانی فرا رسید، به آن فکر خواهم کرد."

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)