رونالدوبه نقل از روزنامه مارکای اسپانیا، رونالدوی برزیلی به تعبیر اخیر سرالکس فرگوسن در مورد او واکنش نشان داد. 

فرگوسن در کنفرانس خبری پیش از بازی سه‌شنبه شب برابر رئال مادرید در لیگ قهرمان اروپا گفته بود که 10 سال پیش "رونالدو چاق" ما را اذیت کرد و اکنون رونالدو پرتغالی. فرگوسن همچنین در آن کنفرانس مطبوعاتی گفت: کریستیانو بهتر از رونالدوی مسن و چاق است، البته منظورم تاثیرگذاری بر روند بازی است.

از قرار معلوم اظهارات سرمربی اسکاتلندی یونایتد چندان به مذاق ستاره سابق تیم ملی برزیل خوش نیامده است. او در این خصوص گفت: رئال مادرید با شکست دادن منچستریونایتد و حذف آن از لیگ قهرمانان اروپا دهان فرگوسن را برای من بست. حرف‌هایش یک بی‌احترامی کامل بود. از یک آدم حرفه‌ای که چندین و چند سال در این ورزش بوده و شوالیه قلمروی فوتبال محسوب می‌شود، چنین بی‌احترامی‌هایی بعید است. ما برای نظر او احترام قائلیم.

ستاره پیشین تیم رئال مادرید که خودش در آخرین جدال کهکشانی‌ها و منچستریونایتد پیش از رویارویی این فصل آنها، مسبب حذف شیاطین از لیگ قهرمانان اروپا شده بود، افزود: من اصراری ندارم که به نظر همه بهترین بازیکن به نظر برسم. از کارهایی که در طول حرفه‌ام انجام داده‌ام راضی‌ام، همان دورانی که بهترین بازیکن دنیا بودم. مجبور نیستم حرفی راجع به اینکه در بین مردم چه وجهه‌ای داشتم بزنم اما باید بگویم حرف‌هایی که فرگوسن درباره من زد، حرف‌هایی که یک بی‌احترامی کامل بود، او را از چشم من انداخت.

رونالدو در انتها برای تلافی کردن جمله‌ای که فرگوسن به زبان آورده بود، اظهار داشت: تیمی که فرگوسن مربی‌اش باشد همیشه می‌بازد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)