کریستیانو رونالدو با عبور از تعداد گل های ملی علی داییبه تنهایی آقای گل مسابقات ملی فوتبال شد.

رونالدو پس از این اتفاق با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از علی دایی نام برد و نوشت: نمی‌توانم احساس خود را با کلمات بیان کنم. من با یک احساس غافلگیر کننده، هیجان زده هستم. زنده باد پرتغال. از بین رکورد هایی که در طول دوران حرفه‌ایم شکسته‌ام، این رکورد برایم بسیار خاص است و در بخشی از دستاورد هایم قرار می‌گیرد که واقعا باعث افتخار من است.

قبل از هر چیز، هر بار که من نماینده کشورم هستم یک لحظه خاص است، چون می دانم که من از پرتغال دفاع می کنم و به جهان نشان می دهم که مردم پرتغال از چه چیزی ساخته شده اند. دوما، رقابت‌های ملی همیشه در رشد من تأثیر زیادی داشته است، اسطوره‌هایم را دیده‌ام که در تمام تابستان های دیگر در یورو و جام های جهانی برای پرچم و تیم خود بازی می کردند. اما بالاخره و مهم‌تر از همه، به ثمر رساندن ۱۱۱ گل برای پرتغال است چرا که این به معنای ۱۱۱ لحظه مانند لحظاتی است که امروز در آلگاروه تجربه کردیم، لحظاتی از اتحاد جهانی و شادی برای میلیون ها میلیون شهروند پرتغالی در سراسر جهان. برای آنها هر فداکاری ارزشش را دارد.

یکی از دلایلی که من از این دستاورد به این اندازه افتخار می‌کنم این است که علی دایی استانداردها را در این سطح بالا قرار داده است، به طوری که حتی در برخی مواقع به این فکر افتادم که شاید هرگز به او نرسم. به “شهریار” تبریک می‌گویم که برای این مدت طولانی رکورد را در اختیار داشت و از او سپاسگزارم که همیشه بعد از هربار گلزنی و نزدیک شدن به تعداد گل های بی‌نظیر او احترام زیادی برای من به نمایش می گذاشت.

ممنون پرتغال. از همه هم تیمی ها و رقبایم تشکر می کنم که این سفر و مسیر را فراموش نشدنی کردند. بگذارید در سال‌های آینده به ملاقات خود درون زمین ادامه دهیم. من هنوز شمردن را به پایان نمی‌رسانم…

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)