ستاره رئال مادرید از اینکه بسیاری او را مغرور توصیف می کنند ناراحت است.

ایسنا، بسیاری از فوتبال دوستان کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید را بازیکنی خودخواه و مغرور می دانند اما خود این بازیکن نظر دیگری دارد و می‌گوید به هیچ وجه مغرور نیست.

رونالدو در گفت گویی که با سایت اتحادیه فوتبال اروپا داشت گفت: اینکه بسیاری مرا مغرور می دانند ناراحتم می کند. افرادی که از نزدیک مرا می شناسند به خوبی می دانند که من شخصی مودب، سنجیده و بیزار از غرور و خود بزرگ بینی هستم! ظالمانه است که درباره افرادی که نمی شناسیم قضاوت کنیم و معیار ما تنها ظاهر و شایعه های اطراف آنها باشد. با این حال باید بگویم که چنین قضاوت هایی طبیعی است و خود من هم گاهی اوقات گرفتار آن می شوم.

بهترین بازیکن جهان در سال 2009 افزود: فوتبال برای من همه چیز است. تنها چیزی که درزندگی به خوبی از عهده آن بر می آیم همین فوتبال است.مردم مرا مغرور می دانند چرا که در زمین کاملا جدی هستم وبه هیچ وجه شوخی و یا تمسخر نمی کنم. می خواهم با رعایت رژیم غذایی خوب و پرهیز از شب زنده داری و زندگی پر سر و صدا آمادگی بدنی خود را حفظ کنم و به یک الگو در جهان فوتبال تبدیل شوم.

رئال مادرید در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا باید 13 فوریه در سانتیاگو برنابئو به مصاف منچستر یونایتد برود. رونالدو درباره این بازی گفت: شش سال خوب و خاطره انگیز را با منچستر یونایتد پشت سر گذاشتم. اگر حضور در این تیم نبود هیچگاه نمی توانسم در تیم بزرگی چون رئال مادرید بازی کنم. هنور رابطه بسیار خوبی با هم تیمی‌های سابق خود دارم.اگر در این دیدار یا دیدار برگشت در اولدترافورد گلزنی کنم اصلا شادی نخواهم کرد.

ستاره پرتغالی رئال مادرید در پایان سخنان خود گفت: پسرم مهمترین شخص در زندگی ام است.امیدوارم که در آینده دوباره بچه دار شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)