ˈکریستیانو رونالدوˈ ستاره رئال مادرید می گوید، سرسختی های ˈالکس فرگوسنˈ سرمربی سابق او در منچستریونایتد ممکن است کار دستش بدهد.

به گزارش منابع خبری، او اعتراف کرده دلش برای فرگوسن تنگ شده است و نگران سلامتی این مربی است چون سرسختی که وی دارد برای قلبش خوب نیست.

رونالدو که سابقه 200 بازی برای تیم تحت رهبری فرگوسن را دارد، در تابستان سال 2009 از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست.

وی در مدت شش سال حضورش در منچستریونایتد توانست سه قهرمانی در لیگ برتر، دو قهرمانی در جام حذفی انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا را به دست بیاورد.

رونالدو در مورد فرگوسن گفت: واقعا دلم برایش تنگ شده است چون رابطه بسیار خوبی با او داشتم. فرگوسن شخصیت فوق العاده ای دارد و چیزهای بسیاری به من یاد داد. همانطور که قبلا هم گفته ام، او در فوتبال مثل پدرم است ولی مربیگری یکی از بزرگترین باشگاه های جهان کار راحتی نیست.

این بازیکن پرتغالی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه فرگوسن چقدر نسبت به بازیکنانش سخت گیر است، افزود: خیلی. اینقدر که گاهی فکر می کنم با 70 سال سن برای قلبش خوب نیست. او هنوز هم سخت گیر و قوی است. یادم می آید اولین باری که او را دیدم هم همینطور بود.

رونالدو در این مصاحبه که با شبکه سی.ان.ان انجام داده است در مورد حس پدری هم اظهار داشت: به نظرم بهترین چیز در زندگی داشتن یک فرزند است. من عاشق این حس هستم که صبح از خواب بلند شوی و بگویی ˈبابایی باباییˈ. فوق العاده است.

وی در پایان هم اعتراف کرد که ترجیج می دهد پسر دو ساله اش را ببرد حمام تا اینکه پوشکش را عوض کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)