مهاجم اهل مالی پرسپولیس پس از هفته‌ها دوری از ترکیب سرخپوشان به دلیل مصدومیت، در فهرست بازی با مس رفسنجان قرار گرفت.

پرسپولیس در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز (پنجشنبه) از ساعت 17،‌ در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان بود.

* حسین زمانی داور چهارم بازی امروز زمانی که قصد ورود به ورزشگاه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشت، به دلیل نداشتن آی دی کارت دقایقی پشت در معطل شد اما در نهایت او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به ورزشگاه راه دادند.

* کوپال ناظمی داور بازی امروز به صورت جداگانه و تنها وارد ورزشگاه آزادی شد.

* مجید نصیری بازیکن تیم مس رفسنجان که نامش امروز در لیست این تیم نیست، پیش از آغاز بازی از اینکه در لیست حضور ندارد، بسیار ناراحت بود و بین چند بازیکن مس از محمد ربیعی سرمربی این تیم به شدت انتقاد می‌کرد.

* رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و محمد محمدی معاون این باشگاه برای تماشای این بازی به ورزشگاه آزادی آمدند.

* کمال کامیابی‌نیا، سعید صادقی، سروش رفیعی و مهدی ترابی پیش از بازی به سمت نیمکت مس رفته و با محمد ربیعی خوش و بش کردند.

* پیش از آغاز بازی گادوین منشا و علیرضا بیرانوند که در پرسپولیس با هم همبازی بودند خوش و بش گرمی با هم داشتند.

* بازیکنان دو تیم در فاصله یک ساعت تا آغاز بازی وارد زمین شدند و خود را گرم کردند.

* گادوین منشا مهاجم مس که سابقه بازی در پرسپولیس را در کارنامه دارد، در زمان حضور بازیکنان این تیم در چمن ورزشگاه آزادی خوش‌وبش گرمی با آنها داشت و دقایقی با سرخپوشان به گفت‌وگو پرداخت.

* شیخ دیاباته مهاجم جدید پرسپولیس که به‌خاطر مصدومیت هفته‌ها از ترکیب پرسپولیس دور بود، با رهایی از بند مصدومیت امروز در لیست 18 نفره مسابقه قرار دارد.

* دانیال اسماعیلی‌فر مدافع پرسپولیس از کیفیت توپ‌های لیگ برتر انتقاد کرد.

* در بیشتر دقایقی که پرسپولیسی‌ها در چمن آزادی خود را گرم می‌کردند، سروش رفیعی صحبت‌های فنی اوسمار دستیار خارجی یحیی گل‌محمدی را برای بازیکنان ترجمه کرد.

* سید جلال حسینی مربی پرسپولیس که هنوز کارت نشستن روی نیمکت صادر نشده، روی سکوها با رضا درویش خوش و بش گرمی داشت و در کنار او این بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تماشا کرد.

* علی علیزاده معاون باشگاه مس رفسنجان با حضور در ورزشگاه آزادی تماشاگر این دیدار بود.

* حامد لک هم که فصل گذشته در ترکیب پرسپولیس حضور داشت، پیش از شروع مسابقه به سمت نیمکت‌نشینان این تیم رفت و با مربیان و بازیکنان پرسپولیس خوش‌وبش کرد.

* در پی اتفاقاتی که در جریان بازی پرسپولیس و تراکتور رخ داد که حواشی زیادی درست شده بود، امروز از پیش از آغاز بازی پروژکتورهای ورزشگاه را روشن کردند تا اتفاقات بازی با تراکتور تکرار نشود.

پرسپولیس تا دقیقه 25 با یک گل از مس رفسنجان پیش است. قرمزپوشان از روی یک ضربه پنالتی توسط لوکادیا به گل رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)