یحیی گل‌محمدی برای لیگ قهرمانان آسیا قصد دارد تا از هافبک خود به عنوان مدافع راست بازی بگیرد.

به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس از روی ۲۵ شهریورماه در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا با دیدار برابر التعاون کار خود را پس از وقفه طولانی مدت در لیگ قهرمانان آسیا از سر می‌گیرد.

این در حالی است که جناح راست پرسپولیس در چند بازی اخیر آسیب‌پذیر نشان داده است و یحیی گل‌محمدی برای ترمیم این پست قصد دارد از بازیکن جدیدی برای دفاع راستش در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند.

دور جدید تمرینات پرسپولیس به منظور آماده سازی این تیم برای لیگ قهرمانان آسیا از هفته گذشته آغاز شد تا سرخپوشان خود را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند. در دور جدید تمرینات پرسپولیس اما یحیی برای یکی از بازیکنان تیمش نقش جدیدی را در نظر گرفته است.

سیامک نعمتی بازیکنی است که سرمربی پرسپولیس برای پست دفاع راست روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است.

نعمتی هافبک تهاجمی سرخپوشان بازیکنی بود که ابتدا در زمان حضور برانکوایوانکوویچ در پست دفاع راست به بازی گرفته شد.

در زمان محرومیت سرخپوشان از جذب بازیکن، برانکو از نعمتی که آن روزها بیشتر پست‌های خط حمله برای تیم برانکو به میدان رفته بود، به دفاع راست منتقل شد و در بازی برابر السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت. این بازیکن پس از آن هم در معدود مسابقات در این پست به کار گرفته شد اما کادر فنی پس از مدتی او را به پست اصلی‌اش بازگرداند.

مهدی شیری در این فصل یکی از بازیکنان با ثبات تمرین سرخپوشان بود اما عملکرد نه چندان مطمئن این بازیکن در پست دفاع راست در مسابقات پایانی لیگ، موجب شد تا سرمربی پرسپولیس روی او تجدید نظر کند.

نعمتی در شهرآورد قبلی از اوایل نیمه اول در پست دفاع راست به میدان رفت و توانست نظر کادر فنی را در این پست روی خود جلب کند. همین موضوع موجب شد تا یحیی در مورد این بازیکن تجدید نظر کند و از وی به عنوان دفاع راست همراه مهدی شیری استفاده کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)