پس از پایان مسابقات مرحله گروهی در منطقه غرب آسیا، چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها مشخص شد.

پس از برگزاری مسابقات گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا، تمامی دیدارهای مرحله گروهی این رقابت‌ها در مرحله غرب به اتمام رسید و چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد.

از گروه اول رقابت‌ها تیم‌های الاهلی عربستان و استقلال توانستند به مرحله بعدی صعود کنند. شباب الاهلی امارات و پاختاکور ازبکستان هم تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی این رقابت‌ها بودند. این در حالی است که از گروه دوم تیم الهلال با توجه به تعداد زیاد بازیکنان مبتلا به کرونا، از حضور در ادامه مسابقات انصراف داد و پاختاکور به جای این تیم به مرحله بعدی صعود کرد.

الاهلی در مرحله بعد به مصاف شباب الاهلی امارات خواهد رفت. استقلال هم برابر تیم پاختاکور ازبستان قرار خواهد گرفت. این مسابقه از ساعت ۲۱:۱۵ روز شنبه در ورزشگاه الجنوب قطر برگزار می‌شود.

در گروه سوم هم پرسپولیس ایران و التعاون عربستان به عنوان تیم‌های اول و دوم به مرحله بعدی راه یافتند. النصر عربستان و السد قطر هم تیم‌های صعود کننده از گروه چهارم بودند.

بدین ترتیب تیم‌های پرسپولیس و السد قطر روز یکشنبه در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار از ساعت ۱۷:۱۰ در ورزشگاه اجوکیشن سیتی قطر برگزار خواهد شد. النصر عربستان و التعاون هم دیگر بازی مرحله یک هشتم نهایی را برگزار می‌کنند.

این در حالی است که با توجه به قرعه، احتمال برگزاری شهرآورد تهران در مرحله یک چهارم نهایی وجود دارد و در صورت صعود سرخآبی‌ها به مرحله یک چهارم ممکن است نمایندگان ایران برابر هم به میدان رفته و شهرآورد تهران را در پایتخت قطر نظاره‌گر باشیم.

برنامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

شنبه ۵ مهرماه

الاهلی عربستان – شباب‌الاهلی امارات
ساعت ۱۷:۱۰

پاختاکور ازبکستان – استقلال تهران
ساعت ۲۱:۱۵

یکشنبه ۶ مهرماه

پرسپولیس ایران – السد قطر
ساعت ۱۷:۱۰

النصر عربستان – التعاون عربستان
ساعت ۲۱:۱۵

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)