خبرگزاری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس با انتقاد از صحبت‌هاي يكي از مديران ليگ برتري، وي را «پدرخوانده» فوتبال ايران خواند و گفت كه اگر لازم باشد پرونده‌ي او را ورق خواهد زد.

محمد رويانيان  در واكنش به انتقادهاي يكي از مديرعامل‌هاي ليگ برتري نسبت به وي گفت: برخي آقايان كه دچار خودشيفتگي هستند با گره زدن زلف خود به برخي از بازيكنان و افراد شاخص در فوتبال در پي ارتزاق هستند. متاسفم از شنيدن جملات يكي از مديران فوتبالي كه خودش را پرسپوليسي مي‌داند اما تيشه به ريشه‌ي تيم مي‌زند. او كه دستش براي همه رو شده است مي‌گويد من دچار توهم شده‌ام و بعد هم مدام از علي كريمي حرف مي‌زند و صحبت‌هايي مي‌كند كه آرامش پرسپوليس را بر هم بزند.

 

مديرعامل پرسپوليس ادامه داد: اين فرد هر روز به جاي پرداختن به تيم خود راجع به پرسپوليس صحبت مي‌كند. من خطاب به او بايد بگوم كه اولا كل فوتبال در توهم است و ثانيا شما را خوب مي‌شناسم كه در چه توهماتي زندگي مي‌كنيد. لطفا با گره زدن خود به افراد محبوب مثل علي كريمي به دنبال كسب محبوبيت بادآورده و آن‌چناني نباشيد.

 

رويانيان هم‌چنين گفت: به ذهنم مي‌آيد كه ارتباط شما با برخي بازيكنان و القاي برخي توهمات شبهه‌آميز چگونه قبل از شروع ليگ و همين‌طور در كوران مسابقات به پرسپوليس لطمه زد و مي‌دانم كه شما در تخريب تيم و بر هم ريختن سازمان تيمي پرسپوليس چقدر تاثير داشتيد. شمايي كه در ميان اين همه آدم بزرگ و پرافتخار فوتبال ايران به خودتان لقب «پدر معنوي فوتبال ايران» مي‌دهيد در توهم هستيد يا ديگران؟

 

مديرعامل پرسپوليس افزود: پدر معنوي فوتبال ايران در ميان اين همه آدم پرافتخار شما هستيد؟ من مي‌گويم كه شايد شما «پدرخوانده» فوتبال باشيد كه در مافياي فوتبال ايفاگر نقش‌هايي هستيد كه اگر لازم باشد خواهم گفت. من فعلا بيش از اين حرفي نمي‌زنم اما اگر لازم باشد پرونده‌ي شما را ورق خواهم زد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)