پرسپولیس نیوز: فردا شب در آخرین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ ستارگان قطر، تیم‌های لخویا و الاهلی به دیدار هم خواهند رفت.
 
هفته بیست و پنجم لیگ ستارگان قطر در حالی امشب شروع شده است که در مهم‌‌ترین دیدار، فردا شب، دو تیم لخویا و الاهلی از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه به دیدار هم خواهند رفت. در همین ارتباط، سرمربی‌های دو تیم به اظهار نظرهایی پرداختند که از قرار زیر است:
 
زلاتکو کرانچار سرمربی الاهلی: لیگ در ایستگاه‌های پایانی خود است. در این مدت هرچند که نتوانستیم در رتبه‌های بالا قرار بگیریم، اما توانستیم مهیای خلق فرصت‌های برتری شویم. ما تیم را برای درخشش‌های بعدی مهیا کردیم. در یکی از تلاش‌ها دفاع خیلی خوبی ساختیم. از اهداف ما است که مقابل لخویا به پیروزی برسیم. لخویا تیم محترمی است و من واقعاً به تیم ساخته دست لادروپ احترام می‌گذارم. من به بازیکنانم اعتماد کامل دارم و می‌دانم در جلوی لخویا آبرومند بازی خواهند کرد.
مایکل لادروپ سرمربی لخویا: تیم‌مان مهیای دیدار با الاهلی است. ما به انتهای خط رسیده‌ایم. چیزی نمانده است تا قهرمانی‌مان در مسابقات عملی شود. بازیکنان خوبی دارم که مرا در تحقق این مهم یاری می‌دهند. البته چند تا از بهترین بازیکنانم به علت مصدومیت غایب خواهند بود. ما در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشتیم و در سطح آن بازی کردیم.
 
گفتنی است که لخویا با ۵۶ امتیاز و تفاضل گل ۲۷+ از ۲۴ بازی در صدر جدول رده‌بندی ۲۴ تیمی قرار دارد و الاهلی هم با ۳۵ امتیاز و تفاضل گل ۸+ رتبه ششم را در اختیار دارد.
 
دیدار لخویا و الاهلی از این جهت اهمیت دارد که لخویا حریف پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است و کرانچار هم سرمربی سابق تیم‌های پرسپولیس و سپاهان بوده است.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)