پرسپولیس نیوز : هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان چهارشنبه با برگزاری 5 دیدار پیگیری می‌شود که در مهمترین آن پرسپولیس میزبان پخش و پالایش آبادان است.

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان چهارشنبه با برگزاری 5 دیدار پیگیری می‌شود.

در مهمترین دیدار هفته شاگردان شهرزاد مظفر در تیم فوتسال پرسپولیس میزبان پخش و پالایش آبادان هستند. پرسپولیس با یک بازی کمتر بعد از حفاری در جایگاه دوم قرار دارد که در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند دوباره به صدر باز گردد. آبادان نیز با 46 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

انصار ولایت تبریز که در نیم فصل دوم خودش را از قعر جدول جدا کرده با حضور بازیکنان فوتبالی‌اش در این هفته مقابل جراحی مهر نوشهر قرار می‌گیرد. شرکت ملی حفاری در این هفته استراحت دارد.

برنامه کامل به شرح زیر است:

چهارشنبه 7/3/93-هفته نوزدهم-ساعت 11:00

* دانیال ایذه – هیات فوتبال گیلان

* هیات فوتبال شهریار – شهرداری اشکنان

* پرسپولیس تهران – پخش و پالایش آبادان

* کاسپین قزوین – شمشاد شهرداری دلیجان

* انصار ولایت تبریز – جراحی مهر نوشهر
 

مظفر: مقابل آبادان محکوم به برد هستیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس می‌گوید تیمش بازی سختی مقابل آبادان دارد و سرخ‌پوشان برای کسب قهرمانی محکوم به برد هستند.

 

شهرزاد مظفر درباره دیدار تیمش با پخش و پالایش آبادان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال گفت: بازی سختی داریم اگر به این تیم امتیاز بدهیم برای قهرمانی مشکل پیدا می‌کنیم، بنابر این ما محکوم به برد هستیم.

وی ادامه  داد: بعد از بازی با نوشهر تمرین نداشتیم با توجه به اینکه بازیکنان هنوز از باشگاه دستمزدشان را نگرفته‌اند، انگیزه‌ای برای تمرین نداشته‌اند، اما بعد از صحبت با مدیرعامل تمرینات ما از روز یکشنبه آغاز شد و حالا همه برای برد مصمم هستند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس درباره مصدومیت هر دو دروازه‌ابان تیمش اظهار داشت: یکی از مشکلات اصلی ما مصدومیت این دو دروازه‌بان است؛ آنها هم تمریناتشان را آغاز کردند. با توجه به اینکه مدت زیادی تمرین نداشتیم نگران بودم، اما مجبوریم از این دروازه‌بان‌ها استفاده کنیم. آبادان تیمی است که همیشه ما راذیت کرده بازیکنان ملی‌پوشی دارد که دیدار با این تیم را سخت می‌کند.

مظفر در پاسخ به این سوال که شما در هفته پایانی و هم اینطور فینال جام حذفی باید با شرکت ملی حفاری بازی کنید و این مسابقه را چطور می‌بینید خاطر نشان کرد: بازی با این تیم همیشه سخت بوده اما از آلان نمی‌خواهم به این بازی فکر کنم البته دیده بودم سرمربی این تیم مصاحبه‌ای داشته و گفته چطور ممکن است پرسپولیس در یک بازی 22 گل بزند، حالا سوال من از این مربی این است آیا وقتی شما به تیم دلیجان 18 تا گل زدید کسی چیزی گفت؟
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)