مرجع خبری پرسپولیس : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه دخالتی در برکناری مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال این باشگاه نداشته است، گفت: در شرایط فعلی باید از استیلی حمایت کنیم، چراکه حضور مربی خارجی به صلاح تیم پرسپولیس نیست.

علی پروین  در خصوص تغییرات انجام شده در تیم پرسپولیس و همچنین دو بازیکن خاطی این تیم گفت: چهارشنبه شب عزیزیان با استیلی جلسه داشت و طبق صحبتی که این دو نفر کردند، قرار شد که دیگر عزیزیان روی نیمکت ننشیند.

این موضوع با تصمیمی که در این جلسه گرفته شد مربوط بوده و من در این خصوص دخالتی نداشته‌ام، البته عزیزیان از شاگردان من است و از وجود او در تیم‌های پایه استفاده خواهیم کرد.

وی در خصوص اضافه شدن کریم باقری و عابدزاده به کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: از شنبه کریم باقری و عابدزاده به کادر فنی اضافه شده و در تمرین تیم پرسپولیس حاضر می شوند. از نظر من همین که باقری پابه‌پای بازیکنان بدود و تمرین کند از نظر روحی تاثیر زیادی روی آنها دارد و می تواند با گفتن چهار نکته فنی به استیلی هم مشاوره دهد. عابدزاده هم که کارنامه‌اش برای همه هواداران و مردم مشخص است و می تواند به تیم کمک کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص حرکت زشت نصرتی و شیث رضایی در بازی با تیم داماش خاطرنشان کرد: حرکتی که آنها انجام دادند زشت و ناپسند است و خودمان هم در همان ابتدا و بلافاصله حرکات‌شان را محکوم کردیم. کمیته انضباطی باشگاه نیز بلافاصله تشکیل جلسه داد و جرائم و تنبیهاتی برای آنها در نظر گرفت اما من نمی دانم که چرا برخی از رسانه‌ها آنقدر این موضوع را بزرگ کرده و به آن پرداختند که وقتی مرحوم داداشی توسط یک بچه 18 ساله به قتل رسید به آن نپرداخته بودند؟!

وی همچنین ادامه داد: شاید احکام کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس برای حرکات زشت این بازیکنان سنگین نباشد اما به نظر شما آیا حقش بود که رسانه‌ها آنقدر به بزرگنمایی کار این بازیکنان بپردازند؟ آیا این رسانه‌ها فراموش کرده‌اند که نصرتی همان بازیکنی است که در ورزشگاه آزادی گل پیروزی ایران مقابل بحرین را به ثمر رساند، باعث صعود تیم ملی به جام جهانی شد و 70 میلیون ایرانی را خوشحال کرد؟

پروین تاکید کرد: علیپور و عزیزمحمدی از دوستان نزدیک من هستند، اما آیا درست است که آنها بدون بررسی حرکات زشت این دو بازیکن در یک فضای آرام و نه در یک حرکت شتابزده بگویند که این دو بازیکن فصل بعد با هیچ باشگاهی نمی توانند قرارداد ببندند؟ آخر من نمی دانم فصل آینده چه ربطی به این فصل دارد! اگر این دو بازیکن خاطی از فوتبال کنار گذاشته شده، محو شده و به سرنوشت اکبریان دچار شوند چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: اکبریان یک بازیکن خوب و از شاگردان من بود که هم در استقلال و هم در پرسپولیس توپ زده است اما به خاطر بی رحمی فوتبال امروز در زندان گرفتار است.

وی افزود: من چندین بازیکن دیگر می شناسم که به دلیل بی رحمی فوتبال و تصمیمات شتابزده سرنوشت‌شان مشابه اکبریان شده است. تعجب می کنم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون اینکه شیث رضایی و محمد نصرتی را بخواهد و موضوع را به طور دقیق بررسی کند، بلافاصله اقدام به اعلام در نظر گرفتن سنگین‌ترین احکام برای آنها می کند! آیا فکر می کنید با حصر و محو کردن این دو بازیکن مشکلات فرهنگی و اخلاقی فوتبال ایران حل می شود؟

پروین در خصوص صحبت‌هایی مبنی بر اینکه فرصت استیلی در هر شرایطی تا نیم فصل بوده و یک مربی خارجی بزرگ جانشین او می شود، گفت: من نمی دانم چرا تصمیماتی که پشت درهای بسته در باشگاه گرفته می شود به بیرون درز پیدا می کند! باید بگویم ما همچنان با تمام قدرت از استیلی حمایت می کنیم، چرا که در چند بازی اخیر نشان داده توانایی زیادی دارد.

وی در خاتمه تصریح کرد: هر مربی خارجی حتی “دنیزلی” هم اگر به فوتبال ایران بیاید حداقل چهار ماه زمان نیاز دارد تا نتیجه بگیرد و اگر هم نتیجه نگرفت خیلی راحت می گوید که تیم را خودم نبستم یا زمان کافی نداشتم. بنابراین در شرایط فعلی باید از استیلی حمایت کنیم، چراکه حضور مربی خارجی به صلاح تیم پرسپولیس نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)