پرسپولیس نیوز : مدیرعامل پرسپولیس به دلیل پیگیری کارهای محمدرضا خلعتبری نتوانست به شیراز سفر کند و در افتتاحیه رستوران‌های زنجیره‌ای پرسپولیس حاضر شود.

اولین شعبه رستوران زنجیره‌ای پرسپولیس تا چند ساعت دیگر در شیراز افتتاح می‌شود.
مدیرعامل پرسپولیس نتوانست در مراسم افتتاحیه این رستوران شرکت کند و پیامی را در این ارتباط صادر کرد.
محمد رویانیان گفت: خوشحالم که یکی دیگر از دستاوردهای افتخارآمیز پرسپولیس مثل نوشابه انرژی‌زا و دستاوردهای غذایی به سرانجام رسید. طبق وعده‌ای که داده بودیم اولین شعبه این رستوران‌ها در شهر فرهنگ و ادب شیراز افتتاح شد و مردم با فرهنگ و هواداران فهیم پرسپولیس می‌توانند از آن بهره ببرند.

وی افزود: پرسپولیس در سراسر کشور فعالیت می‌کند و قصد داریم رستوران‌هایی را در کل کشور افتتاح کنیم. این قرارداد سه‌جانبه بین شرکت صدراسیستم پاسارگاد، مایان صدرا و پرسپولیس به امضاء رسید و رستوران‌های زنجیره‌ای دایر شد. از همه مردم و هواداران پرسپولیس و رسانه‌های شیراز به دلیل عدم حضورم در مراسم افتتاحیه عذرخواهی می‌کنم، به دلیل ضرورت قرارداد با باشگاه بیرامار پرتغال و عقد قرارداد سه بازیکن پرسپولیس و همچنین پیگیری انتقال لحظه به لحظه محمد خلعتبری به پرسپولیس نتوانستم به پابوسی احمد ابن موسی نایل شده و در مراسم افتتاحیه شرکت کنم. ان‌شاءلله سه رستوران در تهران و قزوین نیز طی یک ماه آینده افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس اظهار داشت: هدف ما این است که بیش از 70 رستوران را در سطح کشور راه‌اندازی کنیم و بتوانیم خدمت‌رسانی خوبی به مردم داشته باشیم و با این حرکت در راستای درآمدزایی و خودکفایی باشگاه قدم‌هایی را برداریم.

برخی از کارهای ما مثل رستوران‌های زنجیره‌ای به سرانجام رسیده و امیدواریم باز هم بتوانیم به فعالیت‌های اقتصادی خود ادامه دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)