پرسپولیس نیوز : مدیرعامل سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت:اسپانسری به این دو باشگاه نخواهد آمد مگر اینکه از روی عشق و علاقه باشد.

محمد رویانیان در خصوص اعلام شماره حساب به هواداران از سوی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: برای من عجیب است که باشگاه بدون هیچ گونه سیستم تعریف شده ای از هواداران کمک می خواهد. اساس کمک گرفتن از هواداران درست است اما باید روی یک سیستم و یک نظام درست هم باشد. قبل از اینکه هوادار بخواهد به باشگاه محبوبش کمک کند ابتدا باید اعتمادسازی شود تا هوادار بداند که به کجا کمک می کند. نه اینکه ما همین طور یک شماره حساب بدهیم و بگوییم بیایید کمک کنید.

وی ادامه داد: به نظرم اگر باشگاه در خصوص کمک از هواداران طبق یک سیستم و ساختار درست جلو نرود خیلی زودتر از این کارها به مشکل بر خواهد خورد.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص انتخاب نشدن اسپانسر تا هفته پنجم لیگ از سوی باشگاه پرسپولیس گفت: اسپانسر جنس یا کالا نیست. هیچ اسپانسری نمی آید یک سال هزینه کند و 30 میلیارد پول بدهد بدون اینکه توجیهی داشته باشد. حتی استقلال هم که الان اسپانسر دارد به زودی به مشکل خواهد خورد. در حالت کلی باید بگویم که اسپانسری به این دو باشگاه نخواهد آمد مگر اینکه از روی عشق و علاقه باشد.

محمد رویانیان در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم تمام این اتفاقات دست دولت است. یا باید این 2 باشگاه را واگذار کند یا باید پول بدهد. باید شفاف بگوید اگر نمی خواهد تیم را واگذار کند آن وقت باید هزینه های دو تیم را بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)