خبرگزاری پرسپولیس : در مراسم جشن پرسپولیسی های قدیمی محمد رویانیان  مدیرعامل باشگاه پرسپولیس سخنرانی جالبی داشت.

وی بعداز اعلام برنامه های اقتصادی و اقداماتی که برای تاسیس آکادمی وتقویت تیم های پایه پرسپولیس انجام شده گفت:من این حرف ها را اینجا مطرح کردم امامطمئن باشید اگرنتوانستم حرف هایم را عملی کنم  وکارهای مدنظرم را انجام دهم مثل یک مرد وشجاعانه می روم در تلویزیون و از همه مردم عذرخواهی خواهم کرد…

وی همچنین درباره تیم بزرگسالان پرسپولیس که حال و روز خوبی ندارد گفت :من تمام حیثیتیم رابرای این تیم گذاشتم و هر کاری که لازم بود برای این تیم انجام دادم.بازیکن خوب گرفتم و مسائل مالی بازیکنان را حل کردم اما خب الان تیم موقعیت خوبی در جدول ندارد.
او خطاب به پیشکسوتان پرسپولیس ادامه داد: شما باید کمک کنید. به خاطر پرسپولیس باید کنار تیم باشید. وضع من که بدتر از این نمی شود.الان مردم ناراحتند. باید برای مردم کار کرد .از حرف زدن و مخالفت کردن چیزی در نمی آید .

وی همچنین درباره خودش گفت:من  یک سربازم و آمده ام که خدمت کنم.کوچک همه هستم و وظیفه ام خدمت کردن است.من کارم را انجام می دهم حالا اگر خواستند که می مانم،اگر هم نخواستند می روم  اما امیدوارم پرسپولیس  در آینده نتایج مطلوبی بگیرد و هواداران را راضی کند چون اتفاقات خوبی درتیم افتاده و بازیکنان متحد شده اند.

رویانیان همچنین در خصوص مساله علی کریمی همان حرف هایی را زد که قبلا گفته بود:هر که بگوید علی کریمی بازیکن بدی است حرف احمقانه ای زده اما ما باید منیت ها را کنار بگذاریم و به فکر موفقیت پرسپولیس باشیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)