پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:یک تیم سه بازی پشت سر هم در جام حذفی میزبان است ولی ما باید این شرایط را تحمل کنیم.

محمد رویانیان درباره حضورش در تمرین پرسپولیس اظهار داشت:به دو دلیل به درفشی فر آمدم.اول اینکه آمدم وضعیت تمرین تیم را ببینم که خوشبختانه بچه ها مثل شیر تمرین می کنند و از انگیزه بالایی برخوردارند.دوم اینکه وضعیت سردار آزمون را ببینم که او هم با جدیت در کنار سایر بازیکنان حضور دارد.

وی درباره مشکلات مالی پرسپولیس و حل آن تا زمان دربی گفت:ما باید مشکلات را حل کنیم و این کار را انجام می دهیم ولی من نگفتم تا دربی پول می دهم.با این وجود  هر جوری هست باید این پول را پرداخت کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان باید برای بازی برگشت با فولاد در لیگ و همچینن مسابقه جام حذفی با این تیم به اهواز بروند اظهار داشت:ما متوجه نشدیم این چه قرعه کشی است.یک تیم سه بازی پشت سر هم در جام حذفی میزبان است ولی ما باید این شرایط را تحمل کنیم.به هر حال ایرادی ندارد و می سازیم.

وی درباره اینکه گفته می شود آنالیزور استقلال روز دوشنبه در تمرین پرسپولیس حضور داشته است گفت:این اتفاقات مرسوم است و به آن توجهی نمی کنیم.همه توجهمان به تیم خودمان است.

رویانیان درباره ارتباطش با فتح الله زاده گفت:ما با فتح الله زاده دوست هستیم ولی او به یکباره کری می خواند و من هم ناچار می شوم پاسخ بدهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)