پرسپولیس نیوز : مدیرعامل اسبق پرسپولیس گفت: کاش تیم را به یک شکلی می بستند که در حد و اندازه قهرمانی بود.

محمد رویانیان درباره شکست پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت:من از شرایطی که تیم دارد خیلی ناراحتم .هواداران زجر می کشند.بازیکنان و مربییان هم در شرایط بدی قرار دارند.به نظطرم باید تغییراتی ایجاد شود و هر چه سریعتر یک شوک به تیم وارد شود.

وی درباره اینکه آیا برکناری برانکو را در این مقطع مناسب می داند یا نه گفت:صد در صد با تغییر برانکو مخالفم و این کار راه چاره نیست.او امتحانش را پس داده و می تواند شرایط را عوض کند.حتی با تغییر مدیریت هم مخالفم.

رویانیان خاطرنشان کرد:این روند باید آسیب شناسی شود.آدم های بزرگی در مجموعه باشگاه هستند.این همه پیشسکوت در پرسپولیس که در دوران ما کل باشگاه ا زیر سوال می بردند الان باید راهکار بدهند و باشگاه استفاده کند.

وی درباره انتقاداتی که هواداران پرسپولیس نسبت به وزیر وزش مطرح کرده اند گفت:به طور کلی می گویم که اراده ای برای تقویت فوتبال نیست.استقلال و پرسپولیس هم که دست دولت هستند شرایط سختی را سپری می کنند.این نشان می دهد علاقه ای و اراده ای که باید برای تقویت آنها وجود داشته باشد نیست.نمی دانم شاید سیاست این است.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: کاش تیم را به یک شکلی می بستند که در حد و اندازه قهرمانی بود.کاش برانکو راحت تر می توانست کار کند.کاش هیات مدیره منسجم تر و قوی تر از این عمل می کرد و کاش وزارت ورزش هم به باشگاه اهمیت بیشتری می داد.هر چند به نظرم الان هم همه این ها شدنی است.پرسپولیس مال دولت است و دولت می تواند حمایت واقعی از این باشگاه داشته باشد.

رویانیان درباره اینکه حسین هدایتی گفته که لیست برانکو این نفرات نبود گفت:الان زیر سوال بردن راه کار چاره نیست.راه کار پرسپولیس این نیست که ایراد بگیریم.فکر می کنم پرسپولیسی ها در این مقطع حساس باید به تیم کمک کنند و انرژی مثبت بدهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)