خبرگزاری پرسپولیس : محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ظاهرا از مصاحبه اخیر امیر قلعه نویی دلگیر و آزرده است و البته نمی خواهد این ناراحتی اش را پنهان کند.

سرمربی تیم استقلال در کنفرانس خبری بعد از بازی با سپاهان در مصاحبه ای طولانی و شاید هم تاریخی به ضرغامی ،مدیران نظامی فوتبال و… حمله کرد که البته این حرف های تند تا امروز جوابی به دنبال نداشت.
 
با این حال محمد رویاینیان امروز در گفت  و گویی کوتاه در خصوص حرف های اخیر قلعه نویی گفت:فکر نمی کنم منظور آقای قلعه نویی من باشم چون ما با هم رفاقت نزدیکی داریم و نان نمک همدیگر راخورده ایم.البته باید بگویم از حرف های ایشان متعجب و دلخورم و نمی توانم دلخوری ام را پنهان کنم.با خود ایشان هم حرف زدم و گلایه کردم. حقیقتش اصلا انتظار نداشتم.
 
وی  که تمایل چندانی به صحبت در این زمینه ندارد ، ادامه می دهد:آقای قلعه نویی اگر با کسی مشکل دارد باید اسم می آورد نه اینکه جمع می بست .ایشان باید روشن می کرد که با تراکتورسازی مشکل دارد با فجر سپاسی یا پرسپولیس ؟ ضمنا یادمان نرود افراد نظامی بر گردن این کشور حق زیادی دارند  و خدمات زیادی برای مملکت انجام داده اند و این روا نیست بعد از برد چنین حرفهایی را درباره یک جمع به زبان بیاوریم.درباره خودم هم باید بگویم من سوابق زیادی در پست های مدیریتی دارم .به عنوان مثال من پلیس 110 را راه اندازی کردم و در پلیس راه اقداماتت زیادی  انجام دادیم تا تعداد تلفات جاده ها پایین بیاید.در ستادحمل ونقل و سوخت هم همه می دانند که حداقل  10میلیارد دلار صرفه جویی سالانه انجام می شود. .
 
رویانیان می گوید:ضمنا بحث حضور نظامی ها در فوتبال هم چیز تازه ای نیست و مربوط به امروز  هم نیست . اگر به  گذشته برگردید می بینید که نظامی ها از قدیم در فوتبال ایران بوده اند.اصلا همین باشگاه استقلال یا تاج سابق به دست یک فرد نظامی تاسیس شد .
 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که تاکید دارد از فضای فوتبال ناراضی است در پایان می گوید:این حرف را درباره آقای قلعه نوی نمی زنم اما من  واقعا شرمم می آید در این فوتبال باشم چون فضای حاکم بر این فوتبال مسموم است  و خیلی ها فقط به دنبال این هستند که با ایجاد یک فضای اتهامی بقیه را خراب کنند.واقعا در این فوتبال نفس کشیدن برایم سخت شده اما نمی خواهم پرسپولیس را در این بازه زمانی و چالشی که با آن روبروست  رها کنم و بروم.مطمئنا بعد از اینکه پرسپولیس را به مقصد و هدفی که مد نظر دارم برسانم یک دقیقه هم در این فوتبال نمی مانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)