پرسپولیس نیوز : مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت:این سرمایه گذاری برای دو سال برگشتی نخواهد داشت و توجیه اقتصادی ندارد.

محمد رویانیان درباره اینکه با اعلام رییس سازمان خصوصی سازی،جلسه مزایده باشگاه پرسپولیس و استقلال که فردا قرار بود برگزار شود لغو شد اظهار داشت:قبل از هر چیز جای تقدیر دارد که سازمان خصوصی سازی به این مساله ورود کرده است.البته من قبلا گفته بودم با این شرایط خریداری جلو نمی آید.فکر می کنم این موضوع سه دلیل اصلی دارد.

وی ادامه داد:نکته اول این است که باید قیمت را تعدیل کنند.دوم نحوه پرداخت است که باید مدت زمان بیشتری از دو سال در نظر گرفته شود.با این قیمت 290 میلیارد،کسی که پرسپولیس را می خرد باید 60 میلیارد هم برای دو سال هزینه کند و این رقمی معادل 350 میلیارد تومان پول نقد می شود.این سرمایه گذاری برایدو سال برگشتی نخواهد داشت و توجیه اقتصادی ندارد.

رویانیان افزود:مساله سوم هم شبهاتی است که خریداران را مردد می کند.برای مثال اینکه هنوز مشخص نیست تکلیف ورزشگاه پرسپولیس چه می شود.موضوع بلیط فروشی چه خواهد شد.در کنار این مساله،تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی است.قانون کپی رایت برند باشگاهها هم مشخص است.به نظر من سازمان خصوصی سازی وزنه ای بلند کرده که سنگین است و این وزنه باید متعادل تر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)