پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حسابی از دست عادل فردوسی‌پور شاکی است.

محمد رویانیان بعد از موضع‌گیری سفت و سختی که علیه عادل فردوسی‌پور انجام داده بود و حتی از درآمدهای عادل ایراد گرفته بود با خبرورزشی ملایم‌تر حرف زند اما تأکید داشت که او درآمدی 50، 60 میلیاردی دارد.
 
*چرا شما هم مثل چند دوست استقلالی گفتید عادل را تحریم می‌کنید؟
چند نفر از دوستان به من گفتند دیگر با برنامه 90 حرف نزنم و این برنامه را تحریم کنم که البته بعضی‌های آنها پرسپولیسی هستند و پیشنهاددهندگان فقط به یک تیم خاص مربوط نمی‌شوند.
 
*حالا تصمیم شخص شما در این مورد چیست و قصد دارید چه موضعی بگیرید؟
من در حال بررسی هستم و در نظر دارم یک جلسه با خود عادل داشته باشم تا همه مسائل را در آن جلسه مورد نقد و بررسی قرار دهیم.
 
*اما خود شما به‌عنوان یک مدیر باهوش خوب می‌دانید عادل فرد بسیار محبوبی بین مردم و به خصوص فوتبالی‌هاست.
ما عادل را فرد بانفوذی می‌دانیم و به او علاقه داریم! و اگر در مورد او حرفی یا انتقادی داریم این به آن معنی نیست که با عادل دعوا داریم. الان هم به شما می‌گویم ما به عادل و برنامه‌اش نقد داریم، هرکس هم که به برنامه عادل نقد داشته باشد که با او دعوا ندارد. عادل همه را نقد می‌کند و ماهیت برنامه‌اش هم این‌گونه است حالا ما هم می‌گوییم نقد باید دوطرفه باشد.
 
*شما در جایی از عادل به دلیل پول تبلیغات برنامه‌اش و حتی درآمد برنامه او شدیداً خرده گرفتید در حالی که فردوسی‌پور صراحتاً گفته حق تبلیغات برای او نیست.
ما می‌دانیم که تبلیغات به صداوسیما می‌رسد اما بین سه تا پنج میلیارد تومان درآمد برنامه است که این امر هم البته گاهی اوقات با کوبیدن فدراسیون و بعضی دیگر از مسائل همراه است! عادل فردوسی‌پور فرد بسیار مجربی است اما یک جاهایی تخریب‌هایی از سوی برنامه 90 انجام می‌شود که شرایط را بسیار سخت می‌کند. مثلاً عادل گاهی مانند یک سد باعظمت می‌ایستد اما گاهی هم لازم است سوراخ‌ها و منافذی که این سد برنامه 90 دارد گرفته شود تا خرابی به بار نیاید.
 
*حالا قصد دارید با عادل کی جلسه بگذارید؟
از امشب به بعد من حاضرم با عادل جلسه داشته باشم و اصلاً عادل‌خان را یک شب افطاری دعوت می‌کنم تا دو نفری باهم جلسه داشته باشیم و حرف‌های‌مان را خیلی شفاف به‌هم بزنیم.
 
*شما درآمد برنامه 90 و شخص عادل را چقدر می‌دانید؟
من فکر می‌کنم درآمد شخص عادل سالی 50،60 میلیارد تومان است که با این پول خیلی کارها می‌شود کرد!
 
*در مورد بازی با ذوب‌آهن چه صحبتی دارید؟
واقعاً بدشانس بودیم چون توپ‌های ما دو بار به تیرک خورد و چند موقعیت دیگرمان هم با بدشانسی گل نشد. یک پنالتی صددرصدمان هم توسط داور گرفته نشد. حق ما برد بود اما بدشانسی مانع پیروزی که حق مسلم ما بود، شد.
 
*اتفاقات برنامه 90 قبلی را در نگرفتن پنالتی‌تان در دیدار با ذوب‌آهن مؤثر می‌دانید؟
بله، من معتقدم در برنامه 90 قبلی طوری در مورد داوری دیدار با تراکتورسازی صحبت شد که داور دیدار با ذوب‌آهن تحت‌تأثیر قرار گرفته بود به‌همین دلیل عده‌ای به من پیشنهاد دادند که برنامه 90 را تحریم کن.
 
*حرف آخر؟
حرف من این است درآمد سرسام‌آور برنامه 90 چه می‌شود و این پول کجا می‌رود؟ اگر بحث فدراسیون، باشگاه‌ها و داوران است که آنها هر هفته به خاطر 90 و تنش‌های آن برنامه فحش می‌خورند!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)