پرسپولیس نیوز : محمد رویانیان گفت: خوشحالم که تاج به عنوان یک مدیر فوتبالی توانمند و بی‌حاشیه به عنوان رییس سازمان لیگ انتخاب شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس سازمان لیگ، اظهار کرد: خوشحالم که تاج، رییس سازمان لیگ شد. او یک مدیر فوتبالی توانمند و با تدبیر است که بدون حاشیه کار می‌کند و به مدیریت در ورزش تسلط دارد. او در چند ماه گذشته به خوبی سازمان لیگ را مدیریت کرده است و چند کار خوب انجام داده است.

او ادامه داد: یکی از این کارهای قشنگ الکترونیکی کردن بلیت‌های لیگ برتر است که تاج به این کار اقدام کرد و در واقع یک حرکت ریسکی انجام داد، اما باید حمایت شود. دوم این که ورزشگاه تختی را احیا کرد و میزبانی باشگاه‌هایی مثل راه‌آهن و نفت را هم به آنها داد.

رویانیان گفت: میلیاردها سرمایه بیت المال در ورزشگاه تختی خوابیده بود، اما تاج این ورزشگاه را احیا و مردم منطقه را هم خوشحال کرد. همچنین میزبانی سایپا در کرج را مقابل پرسپولیس و استقلال برای این تیم قطعی کرد که این کارها ارزشمند است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تاج در فصل گذشته هم در شرایط سخت به خوبی لیگ را مدیریت کرد و امسال هم برنامه‌ریزی برای لیگ و جام حذفی خوب است. از تاج به خاطر اقداماتش تشکر می‌کنم و انتخاب شایسته‌اش را تبریک می گویم. می‌توان از او به عنوان یک مدیر ورزشی خوب و نمونه اسم برد، ضمن این که عزیز محمدی و بهروان هم در زمان خودشان خدمات خوبی انجام دادند.

رویانیان گفت: البته ما روی یکی، دو مساله با تاج موافق نیستیم و دوست داریم که بحث بلیت فروشی به باشگاه خودمان واگذار شود و از سوی دیگر تبلیغات دور زمین به پرسپولیس برسد. اما با اقداماتی که انجام شده فکر می‌کنم، انجام شدن این کارها هم در آینده نزدیک میسر باشد.

او درباره آخرین وضعیت انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس هم گفت: همین امروز با آذری صحبت کردم. او شدید به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر خود از پرسپولیس است و با جدیت این مساله را پیگیری می‌کند. در روزهای آینده تکلیف این بحث هم مشخص می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)