خبرگزاری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: احترام هواداران گهر بر همه ما واجب است.

محمد رویانیان درباره بازی روز جمعه مقابل گهر دورود اظهار داشت: خوشبختانه پرسپولس در سه بازی گذشته خود نتایج خوبی گرفته و چه بسا می‌توانست در برابر صنعت نفت نیز موفق باشد اما نشد، ما باید همین روند رو به رشد را ادامه دهیم.

وی افزود: ما روز جمعه بازی سختی را مقابل گهر دورود داریم، آنها هواداران و مردمانی بسیار محترم و با شخصیت دارند که کمتر از پرسپولیس نیست، ما برای آنها احترام قائل هستیم.

وی افزود: من امیدوارم مردمان دورود همیشه پیروز و موفق باشند که این موضوع را در بازی‌های گذشته خود با میزبانی‌های خوبشان با فرهنگ بالا و شایسته ثابت کرده‌اند. ما هم سعی می‌کنیم که میزبان بسیار خوبی برای این عزیزان باشیم و این دیدار در فضایی جوانمردانه برگزار شود.

رویانیان ادامه داد: یکی از مسائلی که باید در این مورد گوشزد کنیم حضور محمد مایلی‌کهن از بزرگان پرسپولیس بر روی نیمکت گهر است. او یکی از بزرگان پرسپولیس است و برای ما کاملاً محترم است و من برای مایلی‌کهن نیز که افتخار باشگاه پرسپولیس است آرزوی موفقیت دارم و قطعاً می‌دانم با تفکر ایشان و گل‌محمدی بازی خوبی را روز جمعه هواداران شاهد خواهند بود.

رویانیان خاطرنشان کرد: قطعاً‌ با توجه به شرایط‌ پیش آمده امیدواریم که روز جمعه بازی جوانمردانه و رقابتی سالم را شاهد باشیم. مردم گهر بدانند حرمت آنها بر ما واجب است و آنها را سرمایه‌های گرانبهای فوتبال کشورمان می‌دانیم چون ثابت کرده اند که مثل همیشه خونگرم و بسیار با تعصب به تیم خود هستند که این موضوع به نظرم در فوتبال ما بسیار زیبا و مثال‌زدنی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)