اریکسون مجذوب فرهنگ ایران شده/ با چند مربی در حال مذاکره ایم/ قرار است پروین یک مربی دروازه بانان خارجی بیاورد/برای مذاکره با اریکسون به پادگان رفتیم!

مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با رد شایعه مخالفت اریکسون برای حضور در پرسپولیس گفت: دنیزلی و میلوتینوویچ به پیشنهاد ما پاسخ منفی دادند اما اریکسون هنوز جواب خود را اعلام نکرده است.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس محمد رویانیان در گفتگوی زنده با شبکه دوم افزود : گام اول مذاکرات ما با چند مربی خارجی با مصطفی دنیزلی آغاز شد. ایشان روز عید قربان با من تماس گرفت و هم عید را تبریک گفت و هم از حضور در پرسپولیس عذرخواهی کرد و گفت نمی تواند با ما همکاری کند.

 

 

وی ادامه داد : تلاش ما این بود که اطلاعاتی از مذاکره با مربیان به بیرون درز نکند تا روند مذاکرات با اختلال مواجه نشود. پس از مذاکره با آقای دنیزلی با یکی دیگر از مربیان خارجی در تهران مذاکره کردیم که خوشبختانه این یکی را کسی نفهمید. اما پس از آن یک قرار با آقای اریکسون در کیش گذاشتیم و نفهمیدیم چطور شد که همه متوجه شدند!

 

رویانیان افزود : برای این که کسی از مذاکره ما با آقای اریکسون خبردار نشود به یکی از اردوگاه های وزارت دفاع رفتیم اما ظاهرا یک نفر در هواپیما متوجه حضور ایشان می شود و پس از بیرون آمدن از هواپیما به همه اطلاع می دهد و شب وقتی به هتل رفتیم دیدیم تمام خبرنگاران منتظر ما هستند!

 

وی درباره روند مذاکره با اریکسون و اینکه گفته می شود بر سر مبلغ قرارداد و تعداد دستیاران اختلاف وجود داشته گفت: ایشان یک قیمتی به ما داد که ما گفتیم زیاد است و فردا فیمت خودمان را به شما پیشنهاد می کنیم. روز بعد روی یک کاغذ ریز قیمت پیشنهادی خود را به ایشان ارائه کردیم و ایشان گفت بعدا به این پیشنهاد جواب می دهد. به هر حال ما زیاد پول نداریم و قرار است به زودی با آقای فتح الله به فکر چاره بیفتیم و نزد آقای رئیس جمهور و نمایندگان مجلس برویم و پول پیدا کنیم ، چون بالاخره معلوم نیست تیم ما دولتی است یا خصوصی و از چه منبعی باید تامین شود.

 

مدیر عامل پرسپولیس در خصوص نتایج ضعیف اخیر اریکسون تاکید کرد: من به صراحت به خود آقای اریکسون گفتم چرا در چند سال اخیر نتایج خوبی نگرفته ای؟ و ایشان یک سری دلایل مفصل آورد که به نطر من منطقی به نظر می رسید.

 

وی افزود : جناب اریکسون از من پرسید لیگ جدید از کی شروع می شود؟ که ما به او گفتیم اگر بخواهی می توانی زودتر بیایی و با فوتبال ما آشنا شوی.

 

رویانیان با رد صحبت هایی مبنی بر اینکه مذاکره با اریکسون به بن بست رسیده و او به همین دلیل ایران را ترک کرده است تاکید کرد: مذاکراه خوبی بود و من به نتیجه خوشبین هستم. ایشان پیشنهاد ما را رد نکرده و قرار است به آن جواب بدهد که هنوز جوابی نداده است. به نظر می رسید ایشان خیلی جذب فرهنگ ایران و هواداران پرسپولیس شده ، چراکه بهترین تیم های اروپایی هم به اندازه ما هوادار ندارند.

 

وی درباره سایر گزینه های مربی گری پرسپولیس گفت : ما با بورا میلوتینوویچ نیز در قطر صحبت کردیم که ایشان گفت مشاور برگزاری جام جهانی 2022 قطر است و نمی تواند به کشور ما بیاید و به همین دلیل عذرخواهی کرد. افراد دیگری هم هستند که نمی توانیم نام ببریم و در حال مذاکره با آن ها هستیم.

 

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به مربی گری حمید استیلی گفت : من آقای استیلی را دوست دارم چراکه مربی خوب و با اخلاقی است و زیر فشار است. من سر تمرین هم رفتم و به او گفتم ما برای فصل بعد در حال مذاکره با چند مربی از خارج هستیم و در کنار آنها خود شما از گزینه های مربی گری فصل بعد هستی و کاملا در جریان مذاکرات قرار دارد.

 

رویانیان با تاکید دوباره بر اینکه این فصل فصل من نیست افزود : هواداران باید به من حق بدهند. من می خواهم فصل آینده که تیمم را طبق سلیقه و تجربه و قدرت مدیریت 30 ساله ام می سازم بهترین تیم باشد. اما در حال حاضر هم من تمام تلاشم را می کنم که بهترین عملکرد را داشته باشم و اگر نگاه کنید از زمانی که بعد از بازی با استقلال من آمدم ، ما 6 امتیاز داشتیم و 20 امتیازی شده ایم و استقلال 16 امتیاز داشت و 30 امتیازی شده است.

 

وی درباره اخراج میثاق معمارازده گفت : میثاق بچه خوبی است و من او را دوست دارم.  این سلیقه آقای استیلی بود که ایشان دیگر نیاید. گاهی لازم است که یک پزشک یک جراحی برای سلامتی بدن انجام دهد و من فکر می کنم آقای استیلی در وضعیت دروازه بانی تیم مشکلی دیده که قصد برطرف کردن آن را داشته است.

 

رویانیان در پایان درباره انتخاب مربی دروازه بانان جدید پرسپولیس گفت : هم اکنون کمک مربی آلمانی تیم این وظیفه را بر عهده دارد اما آقای پروین با هماهنگی آقای استیلی مشغول آوردن یک مربی دروازه بانان خارجی است. هرجای تیم مشکلی داشته باشد ما عکس العمل نشان می دهیم و در خدمت هواداران پرشور و شعور پرسپولیس هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)