مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تا آخرین لحظه منتظر تغییر نظر مسئولان باشگاه مس کرمان برای انتقال مهراد پولادی می‌مانیم.

 

محمد رویانیان درباره شرایط مهرداد پولادی اظهار داشت: باید از مسئولان تیم خوب و مردمی مس کرمان عذرخواهی کنیم اما از آنها خواهش می کنیم توجه به وضعیت پرسپولیس با این انتقال موافقت کنند.

 

وی افزود: پس از مشکلاتی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که باید برای استحکام بخشیدن به خط دفاعی خود مهرداد پولادی را جذب کنیم. دنیزلی هم روی جذب این بازیکن تاکید داشت. دلیل اصلی این موضوع حضور موفق پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و رفع کمبودها است.

 
رویانیان خاطرنشان کرد: انتظار این بود به خاطر مسایل و عرق ملی، دوستان ما در مس کرمان به ما کمک کنند تا در آسیا نماینده سرفرازی برای ایران اسلامی باشیم. در این بین حاضر بودیم پیشنهاد آنها را هم عملی کنیم که تا این لحظه امکان پذیر نشده است. احترام خاصی برای مردم با غیرت، باشرف و ارزشمند کرمان قائلم و فکر می کردیم همه دست به دست هم می دهند تا این انتقال به خوبی و خوشی انجام شود اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: امیدوارم با کمک مردم خونگرم و مسئولان مس کرمان این امکان فراهم شود و این انتقال صورت گیرد. تا لحظه آخر منتظر می مانیم. قطعا اگر کرمانی ها با این موضوع موافقت کنند کمک بزرگی به نماینده ایران در لیگ قهرمانان اسیا انجام داده اند. البته مواردی دیگر هم در خصوص این انتقال وجود دارد که در آینده آن را اعلام خواهم کرد.

مهلت نقل و انتقالات نیم‌فصل امروز به پایان می رسد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)