پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برای پرداخت مطالبات وینگادا فرصت گرفته ایم.

 

محمد رویانیان اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری انتظار داریم تا انشالله در آینده‌ای نزدیک ورزش ما به موفقیت و آرامش لازم برسد. قطعاً دستورات ایشان باید اجرایی شود و اما انتظار داریم فرمایشات رهبر بزرگ انقلاب اسلامی به عنوان یک منشور، عملی شود.

وی افزود: فرمایشات ایشان در تمام سطوح به ویژه رسانه‌ها خصوصاً در رسانه‌های نوشتاری و مخصوصاً رسانه ملی باید عملی شود و قطعاً هم باشگاه میلیونی پرسپولیس از ابتدای سال آینده فرمایشات ایشان را با یک برنامه‌ریزی مدون چراغ راه خود قرار خواهد داد تا ان شاءلله به روزهای خوب خود برسد.

مدیرعامل پرسپولیس با انتقاد از برخی برنامه‌های تلویزیونی گفت: ما دوستان خیلی خوبی در رسانه ملی داریم اما برای من جای سؤال است در شرایطی که همه می‌دانند ژوزه چگونه از ایران رفت و بدون اطلاع ما ایران را ترک کرد اما باز هم این دوستان عزیز وکیل‌مدافع این مربی پرتغالی هستند. این موضوع برای ما جای سؤال دارد.

وی افزود: ژوزه بدون اینکه به ما بگوید شبانه ایران را ترک کرد و ما هم چیزی به جز پایبندی به قراردادش از وی نمی‌خواستیم اما دوستان عزیز ما اصرار به دفاع از ایشان دارند. باور کنید دلیلش را نمی‌دانم که امیدوارم دلیل این موضوع خیر باشد.

 

وی در خصوص بازی فردای استقلال مقابل العین امارات نیز گفت: برای تمام نمایندگان ایران در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم. فردا نام ایران مطرح است و همه باید کمک کنیم تا با یک شکست سنگین تیم‌های عربی را از ایران بدرقه کنیم. فردا همه باید از استقلال حمایت کنند که دست پر از زمین بیرون بیاید، همچنین برای سپاهان و تراکتورسازی هم آرزوی موفقیت دارم.

 

مدیرعامل قرمزپوشان درباره پرونده وینگادا نیز خاطرنشان کرد: خدا را شکر همه چیز آرام است و طبق برنامه با توجه به مذاکرات انجام شده در حال رایزنی هستیم تا با وینگادا به توافق برسیم. ما به دنبال صرفه‌جویی هستیم و نمی‌خواهیم به بازار آزاد برویم و برای پرداخت بدهی‌های گذشته پول تهیه کنیم. به همین دلیل با وینگادا به توافقات خوبی رسیده‌ایم و امیدوارم هرچه سریعتر پول او را پرداخت کنیم تا پرسپولیس در آرامش به کار خود ادامه دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)