مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید طبق قانون ریاست ستاد مدیریت و سوخت کشور شغل دولتی محسوب نمی شود و او دیگر مانعی برای فعالیت در باشگاه پرسپولیس ندارد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ سردار محمد رویانیان در گفت و گو با خبرورزشی در خصوص استعفا از ریاست شرکت مادر تخصصی حمل و نقل ریلی کشور ، گفت: شرکتی که از آن استعفا دادم مجموعه کار گروهی است که توسط دولت با گردش مالی بسیار بالا اداره می شود.

وی افزود: از سوی سازمان بازرسی با من صحبت کردند و با توجه به قوانین دیوان عالی کشور و احترامی که برای دوستانمان در سازمان بازرسی کل کشور قائل هستم از ریاست شرکت حمل و نقل ریلی کشور استعفا دادم.

 

رویانیان با بیان اینکه سه شغله نیست و برخی خبرهایی که در این خصوص منتشر می شود از ناآگاهی است گفت: ریاست ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با توجه به ساختاری که دارد شغل محسوب نمی شود، بنابراین بنده پیش از این سه شغله نبودم و با استعفا از شرکت مادر تخصصی حمل و نقل ریلی منع قانونی برای فعالیت در باشگاه پرسپولیس مرتفع شد.

 

رویانیان در خصوص کسب 6 امتیاز در دو بازی اخیر پرسپولیس با مدیریت او، گفت: همه این ها لطف خداست. پرسپولیس تیم بزرگی است که هواداران میلیونی دارد و انشالله با کمک همه دوستان به جایگاه واقعی خواهد رسید.

 

رویانیان در پایان در واکنش به اظهارات فتح الله زاده در برنامه 90، گفت: فتح الله زاده از دوستان خوب ما است و همیشه به بزرگتر از خودم احترام می گذارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)