مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با مثبت خواندن مذاکرات این باشگاه با مصطفی دنیزلی گفت: منتظر پاسخ نهایی این مربی ترکیه‌ای هستیم که طی چند روز آینده مشخص خواهد شد.

 

محمد رویانیان در حاشیه همایش اولین سالگرد اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما به دنبال یک مربی درجه یک و باکلاس بین المللی برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس هستیم و به همین دلیل نیز با مصطفی دنیزلی وارد مذاکره شدیم.

 

وی در خصوص نتایج مذاکرات با مصطفی دنیزلی اظهار داشت: در حال حاضر منتظر پاسخ نهایی این مربی ترکیه ای هستیم که طی چند روز آینده مشخص خواهد شد. پس از آن که نتیجه مذاکرات با دنیزلی مشخص شد، کلیه موارد را به اطلاع رسانه‌ها و هواداران تیم پرسپولیس خواهیم رساند.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارات عادل فردوسی‌پور در برنامه 90 اظهار داشت: اطلاعات و تاریخهایی که فردوسی‌پور در برنامه دوشنبه شب 90 اعلام کرده همه اشتباه بود.


وی در خصوص عکسهایی که از وی با مربیانی که با آنها مذاکره کرده منتشر شده است، گفت: به نظر من عکسهای قشنگی بود!

 

رویانیان با اشاره به برنامه شب گذشته 90 گفت: از آقای فردوسی‌پور به دلیل لطفی که به پدر بیمارم دارد تشکر می‌کنم. شب گذشته درگیر این موضوع بودم و نتوانستم با این برنامه صحبت کنم. البته برخی اطلاعاتی که در برنامه 90 ارائه شد اشتباه بود که در این خصوص انتقادهایی دارم.

 

وی درباره تکلیف سرمربیگری این تیم گفت: پیگیر این موضوع هستیم و به محض نهایی شدن، اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)