پرسپولیس نیوز : سردار رویانیان میهمان ویژه برنامه خندوانه بود و رویارویی با رامبد جوان سوژه های جالبی را به همراه داشت .

 رویانیان شناخت خوبی از رامبد جوان و خندوانه اش داشته است.

– چی شد که به برنامه خندوانه رفتید؟

من از طریق دوستانم به برنامه خندوانه دعوت شدم و با توجه به اینکه از قبل رامبد جوان و برنامه اش را می شناختم حضور در این برنامه را پذیرفتم. خندوانه برنامه شاد و نشاط آوری است که جای خالی اش در تلویزیون ما احساس می شد. وقتی سری اول خندوانه تمام شد فکر می کردم که رامبد برای ساخت سری دوم با مشکلاتی مواجه شود ولی او با تغییراتی که به وجود آورد سری دوم را هم ساخت و اتفاقا برنامه خوبی از آب درآمد.

– رامبد پرسپولیسی بود یا استقلالی؟

در طول این مدتی که در پشت صحنه با هم صحبت می کردیم او حرفی در این مورد نزد و لو نداد که طرفدار کدام تیم است اما وقتی برای تماشاچی ها از خاطراتم در پرسپولیس و آن دربی معروف تعریف می کردم رامبد می خندید و استقبال می کرد. به نظر من رامبد جوان کوه انرژی است. او یک هنرمند خوب و شایسته است که می تواند برنامه اش را به خوبی مدیریت کند.

– جو استودیو چطور بود؟

بیشتر کسانی که در استادیو حاضر بودند طرفدار پرسپولیس بودند و با صحبت های من کلی کیف می کردند. چند نفری هم در مورد بازگشتم به پرسپولیس پرسیدند و می خواستند بدانند که به پرسپولیس برمی گردم یا خیر.

– جواب شما چه بود؟

به آنها گفتم که من دوست دارم که به پرسپولیس برگردم اما آنها هستند که دوست ندارند من پرسپولیسی شوم.

– وضعیت پرسپولیس را چطور می بینید؟

با توجه به حضور برانکو و بازیکنانی که جذب شده اند پرسپولیس شرایط خوبی دارد و من امیدوارم که وضعیت از این بهتر هم بشود.

– پیش بینی شما در مورد عدم واگذاری سرخابی ها درست از آب درآمد.

از همان ابتدا با توجه به اینکه هیچ برنامه راهبردی و اصولی برای این کار وجود نداشت می دانستم که پرسپولیس واگذار نمی شود. همان سالی که ما در پرسپولیس بودیم از سوی دولت برنامه ای اعلام شد تا بحث واگذاری اتفاق بیفتد. دقیقا از همان زمان اعلام کردند که هرگونه کمک به پرسپولیس ممنوع شده و نباید این اتفاق بیفتد اما با توجه به رفتارهایی که انجام شد دیدیم که هیچ اراده ای برای انجام این کار وجود ندارد البته در آن زمان رئیس جمهور وقت بارها در مورد واگذاری سرخابی ها با من صحبت کرد اما از بدنه دولت کسانی بودند که موافق این ماجرا نبودند.

– در نقل و انتقالات هستیم و بحث بازیکنان میلیاردی. امسال در یارگیری ها اتفاقات جالبی افتاده. مثلا اول به سیدجلال گفتند که برانکو او را نمی خواهد و بعد گفتند گران است در حالیکه پیشنهاد سیدجلال ظاهرا یک میلیارد و 200 بوده. شما با سیدجلال چه مبلغی قرارداد بستید؟

ما با سیدجلال همین رقم بستیم. یک میلیارد و صد قرارداد اصلی سیدجلال بود …

– حالا ظاهرا وزارت ورزش گفته که بیشتر از یک میلیارد نبندند؟

خیلی فرقی ندارد. اساسا اینکه جلوی قراردادهای نجومی گرفته شد خیلی خوب است. البته این را مدیون رسانه ها هستیم که جو را به خوبی مهیا کردند وگرنه کار داشت خیلی بیخ پیدا می کرد چون باشگاهها در این زمنیه می خواستند از هم سبقت بگیرند، خوب شد که جلوی قراردادهای نجومی گرفته شد.

– فکر می کنید با این وضعیت تکلیف پرسپولیس چه می شود؟

امیدوارم که وضعیت بدتر از این نشود. مشکل اینجاست که طبق صحبت های شما هنوز من مدیرعامل رسمی باشگاه پرسپولیس هستم و همین امروز یکی از بانک ها برای پرداخت طلبی که به دوره مدیریت من مربوط نمی شود با من تماس گرفته و مرا طرف حساب خودش می داند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)