پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: دربی 77 اولین دربی نبود که با نتیجه تساوی به پایان رسید.

محمد رویانیان درباره بازدید از آکادمی‌های ارومیه خاطرنشان کرد: من هرچند که به مرخصی آمده‌ام اما وظیفه خود دانستم که از آکادمی‌های دایر شده در شهرهای مختلف بازدید کنم. بسیار خوشحالم که تیم فوتبال خامنه فعالیت می‌کند و آکادمی ارومیه یکی از بهترین آکادمی‌های پرسپولیس است که دو تیم پایه آن توانسته‌اند قهرمان استان شوند. فعالیت چنین آکادمی بسیار مسر‌ّت بخش است.

وی افزود: اگر یکی دو بازیکن هم از این آکادمی به تیم‌ ملی و باشگاه‌های بزرگ راه پیدا کنند برای ما مهم است اما مهمتر از آن راه‌اندازی چنین آکادمی‌هایی است که جوانان و نوجوانان به فضای ورزش روی آورند و نخبگان ورزشی شناسایی شوند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یاد‌آور شد: من در روزهای اول قول دادم هزار مدرسه راه‌اندازی کنیم و امروز می‌بینیم که در اکثر استان‌ها چنین امری راه‌اندازی شده است. در مهاباد اعلام کردم که تیم نوجوانان پرسپولیس می‌تواند با نام آذربایجان غربی در لیگ شرکت کند و اگر قانون و سازمان لیگ اجازه دهد ما مشکلی با این موضوع نداریم.

رویانیان درباره انتقادهایی که به دربی 77 صورت گرفته تصریح کرد: به هر حال این دربی اولین بازیی نبود که با تساوی به پایان می‌رسد. سه بازی است که دربی بدون گل به پایان می‌رسد و مربوط به هم‌اکنون نمی‌شود این مشکل مربوط به امروز نیست اگر در تاریخ دربی و یا 20 بازی گذشته توجه کنید متوجه می‌شوید که مسابقات زیادی بوده که با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: آنهایی که انتقاد می‌کنند راهکاری هم در نظر بگیرند انتقاد کردن دردی را دوا نمی‌کند قرار شده با فتح‌الله‌زاده نشستی با پیشکسوتان،‌ رسانه‌ها و کارشناسان داشته باشیم تا در مورد تساوی و حساسیت دربی آسیب‌شناسی کنیم. می‌خواهیم به عملکرد تیم کمک کنیم از پرسپولیس انتظار می‌رود نتایج مطلوب بگیرد و خواسته هواداران این است که بتواند تیم را همیشه موفق ببینند با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان به این امر دست خواهیم یافت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)