پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: سردار آزمون در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می‌کند.

محمد رویانیان در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس، در مورد علت حضورش در جمع سرخپوشان گفت: دلم برای بازیکنان تنگ شده بود. می‌خواستم در تمرین حضور داشته باشم و به بازیکنان روحیه بدهم، ضمن اینکه می‌خواستم با بازیکنان هم صحبتی داشته باشم. به همه بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم.

وی درباره حضور سردار آزمون در تمرینات پرسپولیس عنوان کرد: امروز به تمرینات پرسپولیس آمدم یکی به این دلیل که دلم برای بازیکنان تنگ شده بود و مورد دوم نیز می‌خواستم به آزمون خوش‌آمد بگویم. سردار آزمون پسر خوب، بازیکن جهانی و خوش نامی است که چند روزی میهمان ماست،‌ من هم به درفشی‌فر آمدم تا آزمون را ببینم. آزمون یکی از بازیکنان آینده‌دار فوتبال ایران است و من ارتباط بسیار خوبی با خودش و پدرش دارم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا سردار آزمون به این تیم می‌پیوندد، گفت: قطعا اگر سردار آزمون به ایران بیایید برای پرسپولیس بازی می‌کند و قبول نمی‌کند به تیم دیگری برود.  این دیگر سؤال ندارد چون تیم دیگری را قبول نمی‌کند. البته آزمون با روس‌ها قرارداد دارد و جمعه به اردوی روبین کازان در ترکیه ملحق می‌شود و پس از این اردو بار دیگر میهمان ما خواهد بود.

رویانیان در واکنش به خبر فیلم‌برداری استقلالی‌ها از تمرین پرسپولیس تصریح کرد: این حرکات سال‌ها پیش مرسوم بود و نمی‌دانم الان اتفاق افتاده یا خیر،‌ اما در مجموع این حرکات دربی را زیر سوال می‌برد و روی بازیکنان و اعضای کادر فنی فشار می‌آورد و بازی را زشت می‌کند. شاید استقلالی‌ها می‌خواهند کری بخوانند . امیدوارم این شایعات واقعیت نداشته باشد. به نظر من این مسائل باعث می‌شود دربی و بازیکنان تحت فشار باشند و به نظرم به همین دلیل دربی زیبا نمی‌شود، به این شکل دربی 78 نه تماشاگرپسند می‌شود و قطعا زشت از آب درمی‌آید.

 

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری که گفت استقلالی‌ها پس از گرفتن این فیلم، آن را به تمرین خود برده‌ و گفته‌اند که هر کسی می‌خواهد برود، گفت: الان که می‌بینید نکونام در حال رفتن از استقلال است (به شدت می‌خندد) و منتظری هم رفته. شما می‌خواهید من کری بخوانم یا ما را بترسانید. بالاخره من همیشه مثل همه دوست دارم دربی قشنگ باشد. چون بازی حساسی است. من هم زیاد نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم و بگویم از ما می‌ترسند یا نمی‌ترسند، قضاوت با خودشان.

وی در خصوص اینکه آیا پیش از دربی به بازیکنان پرسپولیس پول پرداخت می‌شود، تاکید کرد: من نگفتم که پیش از دربی پول می‌دهم بلکه گفتم در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلات مالی را حل می‌کنم. در این خصوص با دایی در تماس هستم، در مورد مسائل مالی نگران نباشید چون من هم نیستم!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این مسئله که افشین اسماعیل‌زاده از چند تیم اروپایی پیشنهاد دارد، گفت: فعلاً اسماعیل زاده در اردوی تیم زیر 22 سال است و قرار است یکشنبه به دیدار ما بیایید. او از چند باشگاه پرتغالی و البته یک تیم دسته دومی ایتالیایی پیشنهاد دارد که پیشنهاد این تیم ایتالیایی به دست ما رسیده است.

رویانیان درباره قرعه‌کشی جام حذفی و میزبانی فولاد خوزستان از پرسپولیس عنوان کرد: به قول خوزستانی‌ها شانسی است اما واقعا نمی‌دانم چرا این طور است که ما طی 16 روز دوباره به اهواز برویم نمی‌دانم قسمت است، شانس است یا همینطوری این قرعه به ما خورد! یک تیم ممکن است 2 بازی را در تهران انجام دهد و یک تیم هم مانند پرسپولیس 2 بازی پیاپی را در اهواز برگزار کند. فقط نمی‌دانم این شانس است، قرعه است، لطف است یا زیر آب زنی!

وی در پایان در واکنش به کری‌خوانی‌های علی فتح‌الله‌زاده پیش از دربی اظهار داشت: فتح‌الله‌زاده حرف می‌زند و کری‌ می‌خواند و من را هم مجبور به کری‌خوانی و پاسخ دادن می‌کند!

 

وی در پایان درباره آشتی‌اش با فتح‌الله‌زاده گفت: من همیشه با فتح‌الله‌زاده خوب هستم اما فتح‌الله‌زاده برخی اوقات یادش می‌رود و حرف می‌زند و کری‌ می‌خواند من هم بلد نیستم و در جواب دادن خرابش می‌کنم و همه چیز خراب می‌شود. در غیر این صورت ما مشکل خاصی نداریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)