خبرگزاری پرسپولیس :  محمد رویانیان گفت: به بازیکنان گفتم فقط کار خود را انجام دهند و به مسائل دیگر کاری نداشته باشند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از تمرین امروز این تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من امروز صبح به ایران آمدم و بعدازظهر هم به تمرین آمدم و چند نکته را به بازیکنان گفتم. به آن‌ها گفتم که ما خاطرات و تجربیات بدی در نیم فصل داشتیم و هواداران از نتایج تیم ناراضی‌اند. در واقع در این نیم فصل لطمه‌های زیادی از جمله لطمه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به باشگاه ما وارد آمد.

وی افزود: متاسفانه در فوتبال ایران همه نگاه‌شان نتیجه‌گرایانه است و فقط به تیم فوتبال نگاه می‌کنند نه به باشگاه. من به بازیکنان گفتم نیم فصلی که گذشت را فراموش کنید و به ادامه فصل نگاه کنید. شما استعداد و توانایی خوبی دارید و ادامه بازی‌ها را با قدرت شروع کنید.

رویانیان با اشاره به اینکه به بازیکنان گفتم فقط باید بازی کنید و به مسائل دیگر کاری نداشته باشید گفت: اینکه برای یک پرواز چه خلبانی در نظر گرفته می‌شود بر عهده شرکت هواپیمایی مربوط است و خدمه و مسافرین آن هواپیما کاری به این مسئله ندارند. در فوتبال هم بازیکن باید تمرین کند و کار خودش را انجام دهد. به بازیکنان گفتم با قدرت کار کنید و دل هواداران را شاد کنید.

وی ادامه داد:‌ از گل محمدی هم خواستم که هرچه در توان دارد برای پرسپولیس بگذارد. اینکه کمیته فنی چه تصمیمی می‌گیرد نباید در تمرین‌های ما خللی وارد کند.

رویانیان درباره احتمال آمدن دنیزلی گفت: الان نیازی به آمدن دنیزلی نیست. شرایطی که فصل قبل برای دنیزلی وجود داشت از جمله بیماری پدر همسرش هنوز پابرجاست در حال حاضر پدر همسر دنیزلی در کماست. اما زنده است و با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: ما در کمیته فنی تصمیم گرفته بودیم که بعد از بازی با پیکان سه بازی را به سرمربی فرصت دهیم یعنی تا پایان نیم فصل و بعد از این سه بازی یک جلسه دیگر بگذاریم و تصمیم جدیدی بگیریم. فردا کمیته فنی تشکیل می‌شود و تعیین می‌شود که کادر فنی چگونه باشد. دوست داریم در جلسه فردا همه با هم تصمیم بگیریم به همین خاطر از خوردبین و کاشانی درخواست کردیم که در این نشست حضور داشته باشند تا به اتفاق سایر اعضای کادر فنی تصمیم‌گیری کنیم.

محمد رویانیان درباره شایعه پیشنهاد میلان به کریم انصاری فرد هم گفت: کریم انصاری فرد را می‌خواهند اما هنوز به توافق نرسیده‌ایم. کریم باید تا پایان فصل در پرسپولیس بماند. او فرصت زیادی برای رفتن به اروپا دارد و می‌تواند فصل بعد این کار را انجام دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)