مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت : جفایی که سازمان لیگ با برگزاری زودهنگام دربی هفتاد و سوم کرد فراموش شدنی نیست.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، محمد رویانیان در گفتگو با نود در خصوص تغییر برنامه جام حذفی به نفع استقلال گفت: من صحبتی که دیروز با خبرگزاری ها مطرح کردم درباره گذشته بود و افسوس خوردیم که نتوانستیم از تغییرات تیم خود در جام حذفی استفاده کنیم.

رویانیان ادامه داد: ما تغییراتی نیم فصل انجام دادیم و مربیان و بازیکنان جدیدی جذب کردیم و قصد داشتیم با آمادگی بیشتری با تیم بزرگ استقلال بازی کنیم و فکر می کردیم این حق ماست که حق ما را ندادند.

وی افزود: درباره برنامه ریزی جدید سازمان لیگ باید بگویم ، آقای عزیزمحمدی  بازی استقلال با تراکتور را به سر جای خود قبل از بازی با ما برگرداندند و عدالت اینجا اجرا شد که جای تشکر دارد. درباره عقب افتادن زمان بازی فینال جام حذفی هم به هر شکل این فرصت به تیم ها داده شود خوب است ، چه این تیم استقلال باشد چه پرسپولیس و چه شاهین.

ما از بهتر شدن وضعیت استقلال گله ای نداریم اما از اتفاقی که درگذشته برای خودمان افتاد گله داریم . هواداران پرسپولیس در کشور خیلی زیاد هستند و ما باید پاسخگوی آنها باشیم و به همین خاطر من به خاطر اتفاق گذشته افسوس خوردم اما خبرنگار خبرگزاری این مسئله را به شیوه خودش نوشت و به اتفاقات جدید نسبت داد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد : جفایی که به ما شد فراموش شدنی نیست. ما قبل از دربی با تراکتور بازی کردیم بعد از آن با 8 مصدوم و محروم به بازی با استقلال رسیدیم. آقای استیلی پیش از این به من گفته بود بازی با استقلال بین دو نیم فصل لیگ برگزار خواهد شد و من فکر می کردم همین اتفاق می افتد اما ناگهان دیدیم که بازی جلو افتاد.

رویانیان تاکید کرد: من می دانم آقای عزیزمحمدی شرایط سختی دارد و باید با 18 تیم لیگ برتری مواجه شود و به ایشان جسارت نمی کنم ، اما سوال من این است این چه سیستمی است که آقای کیروش می گوید من می خواهم 2 بازی تدارکاتی قبل از بازی با قطر داشته باشم؟ باید برای این بازی ها برنامه ریزی شود ، چرا باید فشار این بازی ها به تیم های لیگ برتر وارد شود؟ ما واقعا با فوتبال می خواهیم چکار کنیم؟ این مسابقات برای چه برگزار می شود؟ برای اینکه شادی و نشاط در جوانان جامعه ایجاد کنیم. چرا ما داریم این بازیکن ها را با این کار می کشیم؟ داریم باشگاه ها را نابود می کنیم. شرایط AFC ، FIFA ، تیم ملی ، مناسبت ها ، هرچه که هست ، تکلیف ما چیست که باید فشار را تحمل کنیم؟ ما باید روی این شرایط تاثیر بگذاریم و نقش خودمان را ایفا کنیم، همه این شرایط سخت فقط باعث می شود تیم های ما محکوم شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که منبع درآمد این باشگاه برای استخدام دنیزلی چه بوده ، گفت: به نظر شما این سوال خوبی است؟ مبلغ قرارداد ایشان برای یک و نیم فصل بوده است نه یک فصل و از آن مبلغ 2 میلیارد هم که شما می گویید کمتر است.

وی افزود : من از هیچ رانتی استفاده نمی کنم ، یک حقوق دارم و از یک جا بیشتر هم حقوق نمی گیرم و هیچ درآمدی ندارم. مطمئن باشید یک ریال هم از دولت برای این کار نگرفته ام. ما opel را به عنوان اسپانسر روی پیراهن خود انتخاب کردیم و پول خوبی گرفتیم و پول مربی خارجی مان را با اسپانسر تهیه کردیم. همان قدری که استقلال از دولت پول گرفته ما هم گرفتیم و شاید هم کمتر گرفتیم.

رویانیان در پایان گفت : من اگر آقای دنیزلی را آوردم و تغییراتی انجام دادم به خاطر هواداران بود و لازم بود آنها را به پرسپولیس نزدیک تر کنیم. بسیاری از تیم ها در نیم فصل بازیکنان خارجی به تعداد زیاد خریده اند و هزینه کرده اند اما من با فروش آقای حقیقی 1/5 میلیارد تومان درآمدزایی کرده ام. اما بازیکنانی که من آوردم ، آقای مهدوی کیا هم با من قرارداد سفید امضا کرده و گفت این تیم خود من است. در همین نیم فصل در حالی که بسیاری تیم ها هزینه کردند ما درآمدزایی کردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)