مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با حضور یك مربی مطرح همچون مصطفی دنیزلی از این پس علی پروین در مسایل فنی دخالتی ندارد و در كنار من به امور مدیریتی باشگاه می پردازد.

 

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه تمرین روز یکشنبه تیم فوتبال این باشگاه در جمع خبرنگاران گفت:

من همیشه آرزو داشتم بتوانیم تیم قدرتمندی را تشکیل دهیم که فارغ از سیاست‌های باشگاه به صورت مجزا به فعالیت خود ادامه دهد. این کار میسر نمی‌شد مگر با جذب کادر فنی قوی و به کارگیری نفرات شایسته.

 

وی با تاکید بر اینکه استارت تشکیل یک تیم قوی امروز در تیم پرسپولیس زده شده است، گفت: از امروز یک سرمربی حرفه‌ای و توانمند به جمع ما اضافه شده است. ایشان قبل از اینکه کار فنی خود را در زمین آغاز کند اقداماتی را انجام داده که از مهمترین آن تعیین تکلیف کادر فنی بود. براساس نظر آقای دنیزلی قرار شده از امروز مربیان خارجی در تمرین حضور پیدا نکنند و تنها مربیان ایرانی که پیش از این در کادر فنی حضور داشتند به فعالیت خود ادامه دهند.

 

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با قابل توجه خواندن تصمیمات مصطفی دنیزلی گفت: ایشان پیش از آنکه مسئولیت تیم را قبول کند برنامه‌ریزی‌هایی داشته و ما به دنبال آن هستیم که با کمک این مربی و برنامه ریزی درست پرسپولیس را بسازیم.

 

رویانیان با یادآوری دوباره این موضع که در زمان حضورش در باشگاه پرسپولیس این باشگاه و تیم فوتبالش زخمی بوده است،‌گفت: باید باشگاه شکل اصولی خود را پیدا کند. فعالیت‌های فرهنگی، اقتصادی و … آن مجزا از فعالیت تیم فوتبال باشگاه باشد. بدون شک در آینده نزدیک باشگاه بدین صورت اداره خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای فعالیتش در باشگاه پرسپولیس نگران این باشگاه و تیم فوتبالش بوده ‌است، افزود: با آمدن دنیزلی نگرانی‌های ما هم برطرف می‌شود. بدون شک با اصلاحات و تغییراتی که در کادر فنی و بازیکنان ایجاد خواهد شد تیم از بیماری خارج می‌شود و قطعاً در آینده حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.

 

خبرنگاری از رویانیان در خصوص فعالیت این تیم در مدت نقل و انتقالات نیم فصل سئوال کرد که وی گفت: دنیزلی از ما خواسته است در ابتدا ارزیابی کاملی از شرایط نفرات تیم در تمرینات داشته باشد و پس از آنکه از توانایی آنها مطلع شد در خصوص جذب بازیکن تصمیم گیری کند. ما هم پیش از این مذاکراتی با برخی بازیکنان خوب داخلی و خارجی داشته‌ایم که فعلاً مذاکرات با آنها متوقف شده است تا اینکه آقای دنیزلی نظرات خود را در خصوص جذب بازیکنان بگوید پس از آن ظرف 48 ساعت آینده بهترین تصمیم را برای جذب بازیکنان خواهیم گرفت.

 

“دنیزلی هنر خود را با حفظ بازیکنان تیم فعلی و تقویت تیم با بازیکنان جدید نشان خواهد داد”. رویانیان با بیان این جمله افزود: من آرزو دارم تیم پرسپولیس در فصل جاری قهرمان لیگ شود. آرزو بر جوانان عیب نیست! در عین حال حضور در لیگ قهرمانان فرصت خوبی است که بتوانیم نتایج مناسبی در این مسابقات کسب کنیم. البته کار در این مسابقات دشوار است و باید با تیمی در میدان دشوار آسیا حاضر شویم که خیلی قدرتمند باشد.

 

وی ضمن ابراز تاسف تکراری از این موضع که تیم پرسپولیس به خوبی بسته نشده است، گفت: باید تیم را به گونه‌ای تقویت کنیم که در آسیا و در لیگ بتواند نتایج مطلوبی کسب کند. هدف ما این است که در لیگ به گونه ای عمل کنیم که بتوانیم مجدداً سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یکی از مهمترین اهداف خود در این باشگاه را ساماندهی هواداران و جذب آنها برای حضور در تمرینات و مسابقات عنوان کرد و گفت: من در پرسپولیس یک کارگر هستم. کاری نمی‌کنم که تماشاگران بخواهند مرا تشویق کنند. همین که بتوانیم پرسپولیس را به اوج برسانیم برای من کافی است. خوشحالم که امروز تماشاگران حضور خوبی در ورزشگاه و محل تمرینات تیم داشتند. آنها می خواهند با این حضور نشان بدهند که تیمشان را دوست دارند.

 

رویانیان در خصوص اصلاحاتی که در ورزشگاه درفشی فر به وجود آمده است گفت: ما به دنبال آن بودیم که در تعطیلات نیم فصل اصلاحاتی در ورزشگاه به وجود آوریم و در این ورزشگاه به صورت شبانه روزی کار شد و امکانات جدیت به وجود آمد که خوشبختانه بهره‌داری از آنها همزمان شد با حضور مصطفی دنیزلی.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص نقش علی پروین در تیم فوتبال این باشگاه با حضور مصطفی دنیزلی گفت: آقای پروین از همان ابتدا تمایلی نداشت در کنار تیم فوتبال حضور داشته باشد و در مسایل فنی بروز کند. از آنجایی که من تنها بودم و به اصطلاح فوتبالی نبودم از ایشان خواستم در کنار ما باشد و در آن زمان آقای استیلی تنها بود و نیاز به کمک و روحیه دادن داشت به همین خاطر آقای پروین در کنار تیم حضور یافت.

 

وی در ادامه افزود: آقای پروین امروز از من خواست که دیگر کنار تیم حضور نداشته باشد و مانند دیگر اعضای هیئت مدیره در امور مدیریتی باشگاه نقش داشته باشد و کارهای دیگر را بر عهده بگیرد چرا که وقتی امکانات و مربی باشد خیال همه ما آسوده است.

 

وی از تصمیم گیری در خصوص کادر فنی پرسپولیس طی 48 ساعت آینده خبر داد و گفت: آقای دنیزلی به تازگی کار خود را آغاز کرده و هنوز تصمیم جدی در خصوص کادر فنی نگرفته است قرار است ظرف امشب و فردا شب با بررسی جوانب در خصوص کادر فنی و بازیکنان تصمیم گیری کند.

 

خبرنگاری از رویانیان در خصوص نقش استیلی در باشگاه پرسپولیس سئوال کرد که وی گفت:‌ با استیلی صحت کردم و ایشان تمایل دارند برای تحصیل در امور فنی و مربیگری به خارج از کشور بروند ما این آمادگی را داریم که این امکان را برای او فراهم کنیم تا بتواند با شرایط بهتر توان فنی خود را تقویت کند. استیلی پرسپولیسی است و به مانند دیگر پرسپولیسی‌ها او را برای باشگاه حفظ خواهیم کرد و از او نیز در تیم‌های پایه استفاده خواهیم کرد.

 

وی تصریح کرد: پیشکسوتان به زودی من را خواهند شناخت که به عقیده من پرسپولیس برای آنهاست و بزرگترین افتخار من این است که پرسپولیس را به معنای کامل خانه آنها کنم و اجازه دهم در کنار هم در این باشگاه حضور داشته باشند.

 

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه با انتقاد از اتفاقاتی که در مدت حضورش در پرسپولیس رخ داده است گفت: در این 90 روز جز محرومت، جوسازی، تهدید و محدودیت چیزی از مدیریت فوتبال ندیدم. امروز متوجه شدم بزرگترین خدمت کسانی که در سازمان لیگ نشسته و تصمیمات ناپخته می گیرند این است که این حق را نداریم به علت بدهی باشگاه بازیکن بگیریم. آنها به چه هدفی این رای را صادر کرده اند.

 

وی افزود: چرا با آنهایی که این بدهی را بوجود آورده اند برخورد نمی کنند. مگر نمی دانند باشگاه ها برای ما هستند. چرا به گونه ای رفتار می کنند که باشگاه بدهکار شود. من تنها 90 روز است که مدیریت پرسپولی را قبول کرده ام. من و هواداران چه گناهی کرده ام. من قول می دهم روزی که از پرسپولیس رفتم هیچ بدهی باقی نگذارم.

 

محمد رویانیان در مورد جذب محمدرضا خلعتبری و اقدام باشگاه استقلال برای عقد قرارداد با این بازیکن خاطرنشان کرد: آقای فتح الله زاده تمام ستاره های فوتبال ایران را در تیمش جمع کرده است. اجازه بدهد ما هم چند بازیکن خوب بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)