پرسپولیس نیوز : محمد رویانیان و امیر عابدینی پس از بازی پرسپولیس و داماش در نیمه نهایی جام حذفی مصاحبه های تندی علیه یکدیگر انجام دادند.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معتقد است اظهارنظر عابدینی مبنی بر اینکه رویانیان با پول دهان فتح الله زاده را بسته، صحبتی تحریک آمیز بوده است. او درباره انتخاب محل برگزاری فینال جام حذفی و شرایطی که پرسپولیس دارد، به سوالات خبرنگار شبکه ایران پاسخ داده است.

در خبرها آمده بود که شما مشهد را به عنوان میزبان فینال جام حذفی پیشنهاد داده اید. این موضوع صحت دارد؟
من در جواب سوال خبرنگاری که در این باره پرسیده بود، چنین حرفی زدم و تاکنون هیچ مکاتبه ای درباره مکان فینال جام حذفی با سازمان لیگ نداشته ایم و پیشنهادی هم نداده ایم.

قرار است مهدی مهدوی کیا در این بازی خداحافظی کند. از طرفی در این بازی قطعا 100 هزار نفر می توانند به ورزشگاه آزادی بیایند، بهتر نیست اقداماتی صورت گیرد که فینال حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار شود؟
این موضوعی که شما می گویید را تمام مسوولان باید درک کنند. به عبارتی وظیفه فوتبال ایران است که کمک کنند تا بازی خداحافظی مهدوی کیا باشکوه باشد. درنظر گرفتن این مساله وظیفه سازمان لیگ و وزارت ورزش است.

شما روی برگزاری بازی در آزادی پافشاری نخواهید کرد؟
فینال جام حذفی مهم است اما بازی است که یک تیم برنده از آن خارج می شود و مهم تر از بازی دوستی، جوانمردی و حفظ ارزش هاست. حرف من این است که باید شرایطی فراهم باشد که هواداران بتوانند با ابراز محبت شان با مهدوی کیا خداحافظی کنند. اگر من روی برگزاری بازی در آزادی پافشاری کنم فکر می کنند منظوری دارم و حساسیت کاذب ایجاد می شود.

با این اوصاف به نظر می رسد بهترین راهکار مذاکره مستقیم با باشگاه سپاهان و رحیمی مدیرعامل این باشگاه است!
مدیریت سپاهان نشان داده آنها معمولا رفتارهایشان خوب، عاقلانه و منطقی است. ما دوست داریم در این دیدار جوانمردانه بازی کنیم و سپاهانی ها هم چنین پتانسیل، ظرفیت و ویژگی هایی دارند. قطعا موضوع را با خود علیرضا رحیمی درمیان می گذارم و از او می خواهم که موافقت کند بازی خداحافظی مهدوی کیا در آزادی باشد.

به نظر می رسد سوغات پرسپولیس از گیلان، صدمه دیدگی چند بازیکنان اصلی اش بوده است!
سوغات ما از رشت صدمه دیدگی جسمی و روحی با هم بود.

چرا صدمه دیدگی روحی؟! پرسپولیس که جواز صعود به فینال راگرفت.
آنجا اهانت های زیادی به ما شد. هواداران مان آسیب دیدند. مجموعا وضعیت زمین و اتفاقات زیادی که افتاد، جالب نبود. دو بار هتل عوض کردیم. علی کریمی که هنوز کاملا خوب نشده بود به خاطر بازی در چمن مصنوعی دوباره صدمه دید. حقیقی هم واقعا با وجود آسیب دیدگی که داشت به میدان رفت. با این وجود بچه ها باغیرت و شرافت تمام بازی کردند و نشان دادند تمام فکرش قهرمانی است. گرچه در لیگ هم در هفته های گذشته موفق بوده اند و این مساله نشان می دهد که آنها خودشان را پیدا کرده اند. ان شاءالله با قهرمانی سربلند می شویم.

شما و عابدینی مصاحبه هایی علیه یکدیگر انجام دادید. یکی از جملات عجیب در لابه لای صحبت های عابدینی این بود که گفته بود شما با پول دهان فتح الله زاده را بسته اید.
فتح الله زاده مشکلی با من ندارد که بخواهم دهنش را ببندم. ما اصلا مشکلی نداریم که او بخواهد حرفی بزند. از طرفی فتح الله زاده آدمی نیست که حرفش را نزند. ما و استقلال بازی نداریم که فتح الله زاده یا من بخواهیم کری بخوانیم. غیر از بازی هم که ما رقابتی نداریم و رفیق هستیم. ما آنقدر مشکل داریم که فرصتی برای دعوا کردن نداریم. به نظر من این حرف عابدینی تحریک آمیز بوده است. البته عابدینی کارهایش همین طور است.

اما در مقطعی قرار بود امیر عابدینی مشاور عالی شما در پرسپولیس شود!
بالاخره ما آن موقع می خواستیم عابدینی را بیاوریم که از قدرت او در همین کارها استفاده کنیم. من از این کارها بلد نیستم و می خواستیم از عابدینی استفاده کنیم.

چقدر به قهرمانی در جام حذفی خوشبین هستید؟
خیلی زیاد. صددرصد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)